כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יוזמה מתוקה בראשון לציון

כיתות התקשורת בחטיבת הביניים "המעיין" במקיף י"ב לקחו חלק במיזם המרגש "מתוק בלב" לזכרו של גיל-עד שער * התלמידים, שחלקם על הרצף האוטיסטי, מכינים מאפים מתוקים ומחלקים אותם לאחרים במסגרת שיעור כלכלת בית * לשם כך הוכנסו לכיתה מקרר, תנור ומיקרוגל שישמשו את התלמידים במהלך השיעור

כיתות התקשורת בחטיבת הביניים "המעיין" במקיף י"ב החליטו להירתם ליוזמה המרגשת "מתוק בלב" המתקיימת ברחבי הארץ לזכרו של גיל-עד שער, והכינו בשיעור כלכלת בית מאות עוגיות מתוקות אותן חילקו באהבה לתלמידי בית הספר ולצוות. העוגיות, שהגיעו עטופות בצירוף פתק המספר על היוזמה, הפתיעו את התלמידים והמורים, והפכו את היום השגרתי בבית הספר ליום מתוק במיוחד.

בחטיבת הביניים המעיין ישנן שלוש כיתות התקשורת, חלק מהתלמידים בהן הינם על הרצף האוטיסטי. לאחרונה הוחלט, לבקשת הצוות, לשלב במסגרת שיעורי כלכלת הבית גם שיעורי אפיה ובישול ולשם כך הוכנסו לכיתה מקרר, תנור ומיקרוגל שישמשו את התלמידים במהלך השיעור. בנות השירות הלאומי המסייעות לצוות ההוראה בכיתות התקשורת התגייסו אף הן למיזם והציעו לשלבו במסגרת השיעור, התלמידים והצוות הסכימו מיד. לאחר דיון קצר הוחלט לחלק את העוגיות שיוכנו לשאר התלמידים בבית הספר ולצוות ההוראה.

מיזם "מתוק בלב" הוקם על ידי משפחת שער במטרה  לציין, בדרך ייחודית ומרגשת, את יום הולדתו של גיל-עד שער ז"ל, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו ביוני 2014. במסגרת המיזם מתבקשים אנשים ברחבי הארץ להכין במהלך חודש ינואר מאפים מתוקים ותבשילים שונים ולהעניק אותם לאחרים על מנת לעשות להם מתוק בלב, כשם המיזם.

"המדיניות שלנו בחטיבה היא לנסות להגשים חלומות גם של תלמידים וגם של נשות הצוות" מספרת  מנהלת חטיבת הביניים המעיין שרית סטילקול ומוסיפה: "הכנסת שיעורי האפייה והבישול היו חלום של נשות צוות החינוך המיוחד שביקשו ללמד את התלמידים במסגרת כלכלת בית כיצד להיות שותפים לכל הדרך של ייצור מוצר ומכירתו. אני גאה בנשות הצוות ובתלמידים על היוזמה המבורכת שעשתה לכולנו באמת מתוק בלב.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem