כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יום המעשים בחולון

כל הפעילויות שנעשו ביום המעשים הטובים

טוב לעשות טוב בחולון יום המעשים הטובים צוין בחולון עם פעילויות רבות ומגוונות למען הקהילה

יום המעשים הטובים צוין אתמול בחולון ובמסגרתו התקיימו פעילויות רבות ומגוונות למען הקהילה, החברה והסביבה לקידום רוח ההתנדבות והערבות ההדדית. גם השנה, על אף אתגרי משבר הקורונה, התקיימו ברחבי העיר הפעילויות ההתנדבותיות בהובלת תושבים ועובדי עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי. ראש העיר מוטי ששון פתח את היום בדוכן שהקימו בני נוער בחזית בניין עיריית חולון, שבו הם חילקו עוגיות מזל והחתימו על כרטיס אד"י לתרומת איברים. ששון נתן את ברכת הדרך להם ולמתנדבים הרבים שבחרו לעשות טוב, והזכיר כי כל יום הוא יום יפה לעשיית מעשים טובים למען הזולת!   

להלן פירוט חלק משפע המעשים הטובים שהתקיימו –

מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, בשיתוף חברות הסיעוד, חילקו למטפלים של קשישים שורדי שואה, עריריים ובודדים ערכה שכוללת מסכה וחומרי יצירה, לעבודת יצירה משותפת שתוצג ברחבי העיר;

מתנדבי "ידיד לחינוך" חילקו עציצים ל-80 אנשים עם נכויות במסגרת "קהילה תומכת". העציצים הוכנו על ידי מועדון "רעים" שפועל במרכז הקהילתי נווה ארזים; המרכז הקהילתי נאות רחל הקים יריד מוצרים של עסקים עצמאיים שחיים בשכונה לחיזוק הערבות ההדדית בשכונה ולחיזוק העסקים המקומיים; עוגות וברכות הוענקו לעובדי התברואה מטעם המרכז הקהילתי מקהל"ת; גמלאיות מועדון "פנאי לגמלאי" חילקו שרשראות מעשה ידיהן ליולדות במרכז הרפואי וולפסון; חברי מרכז היום לאזרח הוותיק "המעפילים" חילקו ברכות ועוגיות מעשה ידיהם לעוברים והשבים בכיכר סטרומה; להקת ״החופש״ של חברי מועדון "אנוש" (נפגעי נפש בוגרים) הופיעו בשירה ובנגינה בפני חברי מועדון הגמלאים של נווה ארזים ובפני תלמידים.


גם עובדי עיריית חולון עסקו בפעילויות התנדבות שונות ברחבי העיר למען התושבים. בין הפעילויות: נצבעו שלוש דירות של משפחות שנזקקו לכך; נארזו כ-200 ערכות שי שחולקו לבתי קשישים עריריים ושורדי שואה בצירוף איגרת ברכה מילדי המועדוניות שמפעיל מינהל הרווחה והשירותים החברתיים; נצבעו גינות בהוסטלים של אלו"ט ושל אקי"ם, טופלו חצרות הכלבים בבית עמותת "גג לחיות", יחד עם בני נוער טופחו אנדרטאות הזיכרון לקהילות היהודיות שנספו בשואה בבית עלמין "הדרום", נתרמו מאות מוצרי איפור וטיפוח לנשים ולנערות ששוהות במקלטים לנשים מוכות; מפקחי הפיקוח העירוני העניקו דוחות חיוביים וסוכריות לתושבים שנמצאו זכאים לכך; בשי"ל חולון קיימו בית פתוח לאורך כל היום, במהלכו סיפקו המתנדבים לתושבי העיר מידע על אודות מיצוי זכויותיהם בתחומים שונים.

במוסדות החינוך נעשתה פעילות ענפה, להלן כמה דוגמאות: תלמידות מבית הספר אורט חולון הגיעו בהפתעה ללשכת ראש העיר מוטי ששון ובידיהן "כרטיס בניה", לזכרו של חייל צה"ל בניה רובל ז"ל, שנפל בצוק איתן. הכרטיס מזמין לעשות מעשה טוב ולהעבירו לאחר על מנת שיעשה טוב אף הוא ובכך ימשיך את שרשרת המעשים הטובים. ששון קיבל את התלמידות בחום והביע את הערכתו הרבה לעשייתן החשובה; יותר מ-1,000 חלות נאפו על ידי ילדים והורים בשיתוף פעולה קהילתי מבורך בין בית הספר אשלים, בניהולה של טוני משה סאסי וגני אשכול יהלום, בניהולה של טלי אבנר. את הפעילות הובילו הרכזת החברתית, נופר יחזקאל, יחד עם הצוותים החינוכיים, יו"ר הנהגת ההורים בגני יהלום, יפה וולס, יו"ר הנהגת ההורים באשלים, מריאנה קוטלר והורים מתנדבים. החלות בצירוף נרות שבת נמסרו למשפחות נזקקות, בשיתוף פעולה עם פרויקט "המזווה הקהילתי" של המרכז הקהילתי בן-גוריון; עשרות משפחות מבית הספר כצנלסון חילקו ברכות ועוגות שהכינו בעצמם לאזרחים ותיקים בשכונות גרין ועם; תלמידי תיכון עתידים ניקו את חולות חולון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem