כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ילדה ננעלה ברכב לעיני האם

ילדה בת שלוש ננעלה ברכב לאחר שהרכב של האם ננעל

ילדה ננעלה בשגגה ברכב לעיני אימה בעיר חולון ברחוב יום הכיפורים.

כונן ידידים חילץ אותה בשלום ואומר למערכת "מרגשת המחשבה שהחזרתי לאמא את הדבר החשוב בעולם" באירגון ידידים מוסרים לנו: הורים, אמצו לעצמכם "כלל מפתח" ושאו את מפתח הרכב איתכם תמיד!

הבוקר (רביעי) בשעה 7:44 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה כבת שלוש שננעלה בשגגה לעיני אימה ברחוב יום הכיפורים בשכונת קרית שרת בחולון.

עופרי ארדוש, כונן סניף בת ים-חולון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות ערכת הפתיחה של ידידים שברשותו הוא חילץ בשלום את הילדה, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

עופרי מספר: "הייתי בדרך מהבית לבסיס כשקיבלתי את הקריאה. מדובר על ילדה כבת שלוש שננעלה ברכב. מפתח הרכב הונח על ידי האמא על המושב ולכן אחרי שהרכב ננעל לא היה ניתן לפתוח אותו. חילצתי במהירות וללא קושי את הילדה. מרגשת אותי המחשבה שהחזרתי לאמא את הדבר הכי חשוב שיש לה בעולם, הילדה שלה".


בידידים חוזרים וקוראים להורים לקחת לידיים את "כלל המפתח" ולשאת עמם את מפתחות הרכב תמיד • במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310

קרדיט תיעוד: ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem