כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ילדי גן ארבל בחולון הקימו מתחם לבדיקות אנטיגן בגן

עושים מהלימון לימונדה: ילדי גן ארבל לחינוך מיוחד בחולון התאימו עצמם למציאות היומיומית

ילדי גן ארבל בחולון הקימו מתחם לבדיקות אנטיגן בגן

עושים מהלימון לימונדה: ילדי גן ארבל לחינוך מיוחד בחולון התאימו עצמם למציאות היומיומית והקימו בגן מתחם לבדיקות אנטיגן. הלקוחות, הבובות החביבות, מתקבלות באדיבות בידי הילדים הבודקים המיומנים ואפילו מקבלות בהבנה את ההמתנה הקלה בתור.

היוזמה להקמת המתחם היא חלק מהעשייה החינוכית בגן, לאור שאלות שעלו מהילדים בנוגע לבידודים, מאומתים, בדיקות ומושגים נוספים מהעת הנוכחית. זאת, במטרה להפיג חששות ואי ודאות בדרך משחקית מהנה.

לדברי הגננת רוית חכמון, "הגן העתידי לא פוסח על גני חינוך המיוחד בחולון, כאשר הצוות החינוכי והילדים ממציאים את הבלתי צפוי ומשפיעים על המרחב החינוכי. זאת גישה שמכינה את הילדים לעולם המשתנה, לעולם העתידי, בניגוד לגישה המסורתית שהגננת מביאה את התכנים. התכנים עולים מתוך עולמם של הילדים והם  חווים בימים אלה עולם מורכב ודינמי ולומדים ליזום, להוביל, ללמוד, לחקור וליצור את הגן שלהם, זאת מתוך הבנה שכאשר תהליך כזה יתרחש, תתקיים חוויית למידה שמותאמת למציאות של היום ולאתגרי העתיד".  

צילום: גן ארבל, חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem