כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ירידה בכמות הפניות, עלייה באיכות השירות

פורסם דוח חצי שנתי של חברת המים העירונית "מניב"

חברת המים העירונית מניב מציגים :ירידה בכמות הפניות, עלייה באיכות השירות

דוח חצי שנתי של חברת המים העירונית "מניב" מספק הצצה לפעילות העניפה שלה במגוון תחומים. מלבד הטיפול בפיצוצי מים ובבעיות ביוב העובדים גם חילצו מפתחות, מכשירים ניידים ואייפדים מקולטנים ואף סייעו בחילוץ גורי חתולים

"מניב" היא לא רק מים: דוח חצי שנתי של חברת המים של ראשון לציון "מניב"
מספק הצצה לפעילות העניפה שלה למען תושבי העיר במגוון תחומים. אם חשבתם שהפעילות שלה מסתכמת באספקת מים איכותיים, ודאי תופתעו לשמוע כי עובדי החברה מסייעים לכם גם ברגעים פחות שגרתיים ודי מלחיצים.
מהדוח עולה כי בין החודשים ינואר עד יוני 2021 טיפלו העובדים ב -41 פניות של תושבים שהפילו חפצים לקולטני הניקוז הפזורים ברחבי העיר.
מרבית הפניות עסקו בנפילת מפתחות רכב לתוך הקולטנים אולם היו גם פניות על מכשירי טלפון ניידים שנפלו לקולטנים ואף מכשיר אייפד באחד המקרים.
העובדים הגיעו למקום במהירות, פתחו את מכסי הקולטנים והשיבו את האבידה לתושבים המודאגים שהודו להם בחום.
בין שלל הפניות המגיעות למניב התקבלו גם מספר פניות אודות גורי חתולים הלכודים במערכת הניקוז בעקבות יללות ששמעו תושבים. עובדי החברה הגיעו למקום, פתחו את הקולטנים וחילצו את הגורים המבוהלים בשלום.
מהנתונים מצטיירת ירידה משמעותית בפניות הנוגעות לסתימות קולטנים לעומת התקופה המקבילה אשתקד – 173 פניות בחציון הראשון של 2020 לעומת 92 בלבד בחציון הראשון של השנה הנוכחית – ירידה של כ -47 אחוזים.
גם בפניות הנוגעות לנושאי ביוב חלה ירידה של 15 אחוזים – בחודשים ינואר עד יוני 2020 התקבלו במניב 1639 פניות לעומת 1395 בחצי הראשון של שנת 2021.
מתוכן 619 פניות נגעו לסתימות בביוב – לעומת 774 בחציון המקביל בשנת 2020 (ירידה של 20 אחוזים).
בחברה התקבלו 87 פניות הנוגעות לפיצוצי מים לעומת 106 פניות בתקופה המקבילה אשתקד – ירידה של 18 אחוזים. גם אם מסתכלים בתמונה רחבה יותר ובוחנים פניות כלליות בנושאי מים מגלים ירידה – בחצי הראשון של השנה שעברה התקבלו בחברה 2033 פניות לעומת 1886 פניות בחצי הראשון של 2021. מדובר בירידה של 7 אחוזים.
עם הסרת הגבלות הקורונה והפתיחה המחודשת של מרכזי קבלת הקהל של החברה, התקבלו בחציון הראשון של השנה 45,019 פניות במוקד שירות הלקוחות בעיקר בנושאים הבאים: 15,237 מהפניות היו בנושאי חשבונות ותשלומים, 7,704 פניות בנושא החלפת משלמים ואילו 3,989 פניות התקבלו בנושא עדכון מספר נפשות.

מנכל"ית החברה, סאלי לוי, התייחסה לנתונים ואמרה: "כל פנייה המגיעה אלינו מטופלת במלוא הרצינות והמקצועיות על ידי עובדי החברה. הירידה בכמות הפניות של התושבים היא עוד הוכחה לאיכות השירות הגבוהה שאנו מעניקים להם הן באופן יזום והן כמענה למפגעים ומטרדים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem