כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יריד תרומה בסטייל למען ילדים ונוער בסיכון

כל הפרטים על המועדים והשעות בהם יפעל היריד

יריד תרומה בסטייל למען ילדים ונוער בסיכון

מכירת פריטי סלבס ומובילי דיעה שנתרמו ליריד לצד דוכני אופנה ועיצוב שונים שפריטיהם יוצעו כתרומה

היריד יופעל על ידי בני נוער ומתנדבים בתאריך ה-24 במאי, יום שלישי,

במוזיאון ראשון לציון. הכניסה חינם לקהל הרחב!

'עמותת נהרה' הפועלת בשיתוף קרן ראשון העוזרת לילדים ומתבגרים הנמצאים בסיכון, תומכת ומעניקה להם כלים שונים להתקדם ולהתמודד עם החיים, תקיים לראשונה ב- 24 במאי את יריד תרומה בסטייל. יריד חוויתי המיועד לכל המשפחה ויאפשר לעם ישראל לפתוח את הלב ואת הכיס לצורך רכישת פריטי אופנה ועיצוב ייחודיים ולתרום להעצמת בני נוער. היריד יתקיים בחלל ובחצר מוזיאון ראשון לציון. הכניסה חינם ופתוחה לקהל הרחב.


היריד מיועד לכל המשפחה יהיה גדוש בדוכני אופנה, עיצוב ולייף סטייל שונים ומגוונים, שפריטיהם יוצעו לרכישה כתרומה לעמותה ולעבודת הקודש אותה עושה במשך השנה לקידום ילדים ונוער בסיכון. כך לדוגמא, אחד הדוכנים המסקרנים אותם תפעיל העמותה יהיה זה אשר יציע פריטי אופנה הישר מארונם הפרטי של סלבריטאי וידועני ישראל שנתרמו לצורך היריד. בין היתר, שמלה של מאיה וורטהיימר, זוגות מגפי עור מארונן של רוסלנה רודינה ואורנה בנאי, ז'קט עור של לוסי האריש, נעליים, חגורת עור ומכנס סווטשירט של אסף גורן, מסכה ונציאנית של חנה לסלאו, תקליט דיגיטאלי ממיטב להיטיה של ציפי שביט, מכנסי ספורט של ירדן אדרי, ספר בישול חתום של השף מאיר אדוני, קערות בעבודת יד של איריס קדישמן ופריטים חד פעמיים רבים נוספים!

עוד ניתן יהיה למצוא ביריד מגוון רחב של דוכני אופנה ממעצבי אופנה וותקים וצעירים, בגדי יד שנייה באיכות טובה, אקססוריז, ציורי שמן, פריטי אומנות ונוי של אומנים צעירים, עבודות קרמיקה ואומנות שיצרו בנות ממעון צופיה לילדות ונערות בסיכון, שגם תפעלנה את הדוכן ועוד. לדברי נאוה הראל- כרמלי, יו"ר ומייסדת עמותת נהרה, "אחד העקרונות המנחים אותנו כעמותה הוא כי בני הנוער אשר עבורם נאספות

התרומות יתרמו בחזרה לקהילה. לכן, חלק גדול ממפעילי הדוכנים והיריד יהיו בני נוער בסיכון שיהיו שותפים גם לפרויקט זה ויפעילו את הדוכנים ופעילות היריד בעצמם". כמו כן, בני הנוער משתתפים במהלך השנה בפרויקטים התנדבותיים רבים שונות למען הקהילה והסביבה, כמו ניקוי חופים, עזרה לנזקקים, אמץ קשיש ועוד.

דגש נוסף ביריד הינו על חוויה לכל המשפחה וישולבו בו פעילויות המיועדות לכל חתך גיל המאפשרות להעביר בו יום כיף, כדוגמת קליית צמות, סוגים שונים של יצירות, בגבס, ציור, צבעי גועש, משחקי חברה, שעת סיפור, חוברות צביעה, קעקועים זמניים, איפור פנים ופעילויות נוספות.

עמותת נהרה נוסדה ב-2020 .היא פועלת בהתנדבות מלאה וברוח עכשווית לצורך מתן כלים נחוצים שיוביל לשיוויון הזדמנויות בקרב ילדים ונוער בסיכון, מתוך אמונה שסיוע לאוכלוסיות אלו יאפשר להם בעתיד להשתלב באופן יעיל בחברה. זאת נעשה על ידי פעילויות וטיפולים מתאימים לצרכיהם, הכוללים חוגים, מלגות לימודים, קורסים מקצועיים, סדנאות להעצמה, העשרה ותרבות, מתן כלים להתמודדות ועוד. אלו מקנים ביטחון, ידע, מטרה לשאוף אליה, כלים להתמודד עם הקשיים ובסופו של תהליך להיכנס למעגל החיים הנורמטיביים.

יריד "תרומה בסטייל" יפעל ב-24 במאי (יום שלישי) בחלל ובחצר מוזיאון ראשון, אחד העם 2, ראשון לציון. שעות פעילות: 15:00-21:00.

https://nehara.cashcow.co.iלעודl/

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem