כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יש בית לקהילה הרפורמית בחולון

צפו בדיון הסוער שהתקיים בישיבת מועצת העיר

בישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה ביום ראשון דנו בין השאר על הקצאת שטח לקהילה הרפורמית ברחוב הוגו ארנסט 18 בחולון.

גלית כהן קדם הרבה הרפורמית בחולון אומרת למערכת:

השטח המדובר הוא שטח שמגיע לנו על פי חוק,לקהילה הרפורמית שמונה מאות מתושבי חולון אין בית ואין מקום להתכנס בו ואנו נאלצים לנדוד ממקום למקום כאשר חלק מהזמן התארחנו בבית האבות משען שהסכים לקבל אותנו ושם יכולנו להתכנס ולערוך קבלת שבת,ימי הולדת או סתם ארועים של הקהילה.

לפני מספר שנים השטח הוקצה לנו על פי חוק מאז לא נעשה דבר,משלא נותרה לנו בררה פנינו לבית המשפט וביקשנו לחייב את עיריית חולון לקבל החלטה בנושא וכך בית המשפט עשה.

על השטח המדובר יבנה בית לקהילה הרפורמית מכספנו עיריית חולון לא משקיעה אפילו שקל בבניית המקום, כעת אנו מצפים מעיריית חולון שתיתן לנו בית זמני עד שנסיים לבנות את הבית לקהילה שלנו.


הדיון בישיבה עצמו היה סוער ומי שהתנגד להחלטה היו בעיקר אנשי ש"ס כאשר לבסוף ההחלטה התקבלה ברוב קולות כאשר רוב חברי הקואלציה הצטרפו לחלק מסיעות האופוזיציה וההחלטה עברה ברוב קולות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem