כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כבוד גדול: אנה קריץ מראשון לציון זכתה באות הוקרה על השינוי שחוללה בתקופת הקורונה

האות הוענק על השינוי שחוללה בעבודת הצוות במרפאה

כבוד גדול: אנה קריץ מראשון לציון זכתה באות הוקרה על השינוי שחוללה בתקופת הקורונה

אות הוקרה ממנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב-רוזנברג, הוענק לאנה קריץ, מנהלת הסיעוד במרפאת 'מאוחדת קדמת ראשון' על השינוי שחוללה בעבודת הצוות במרפאה

בטקס האחים והאחיות שחוללו שינוי זכתה אנה קריץ באות הוקרה ממנכ"לית מאוחדת, סיגל רגב-רוזנברג. האירוע התקיים בלשכת המנכ"לית במעמד דודי מוסינזון – סמנכ"ל הרפואה, מלי קושא – אחות ראשית ומנהלת אגף הסיעוד, דני מושיוב – מנהל מחוז דרום במאוחדת ורויטל תורג'מן – מנהלת הסיעוד המחוזית.

אנה קריץ מנהלת הסיעוד במרפאת 'מאוחדת קדמת ראשון' בראשון לציון, קיבלה את אות ההוקרה משום שחוללה שינוי בעבודת הצוות במרפאה. בנימוקים לבחירתה צוין: "אנה נכנסה לניהול המרפאה הגדולה במרחב בתחילת הקורונה, התמודדה עם תחלואות של צוותים, בנתה מרכז חיסונים במרכז העיר וביצעה התאמות וסידורי עבודה לכלל האשכול של ראשל"צ. במקביל ניהלה את המרפאה, תוך התייחסות לפן המקצועי והאיכותי של עבודת האחות, שמרה על גיבוש הצוות ויכולותיו. ניהלה חובשים ואנשי מקצועות הבריאות שגויסו לטובת אתגר הלחימה במחלת הקורונה. מלבד כל אלו, היא ניהלה מרפאה גדולה, חוותה משברים ועזיבה של אנשי צוות, ובשקט האופייני לה עשתה לא רק את המוטל עליה, אלא הרבה מעבר לכך".

לדברי מנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג'מן "אנה נכנסה לניהול מרפאת מגה, מרכז רפואי הכולל בתוכו את כל האפשרויות הקשורות ברפואה ראשונית, אשפוז יום ומכונים שונים, עם פרוץ המגיפה, התמודדה עם תחלואות של צוותים, בנתה מרכז חיסונים במרכז העיר וביצעה התאמות וסידורי עבודה לכלל האשכול של ראשון לציון. במקביל ניהלה את המרפאה, תוך התייחסות להיבט המקצועי והאיכותי של עבודת האחות, שמרה על גיבוש הצוות ויכולותיו, ניהלה חובשים ואת אנשי מקצועות הבריאות שגויסו לטובת אתגר הלחימה במחלת הקורונה. היא אחת המנהיגות של המרחב, עובדת בשקט, מקבלת את המטלות ועושה אותן על הצד הטוב ביותר תוך שמירת עקרונות, בטיחות, איכות ומקצוענות – ובשל כך הינה ראויה לקבלת הוקרה על פועלה".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem