כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כבוד למכון הטכנולוגי בחולון

המל"ג נתן לראשונה סמכות למוסד אקדמי שאינו אוניברסיטה להעניק תואר פרופסור ב-5 תחומים

המל"ג נתן לראשונה סמכות למוסד אקדמי שאינו אוניברסיטה להעניק תואר פרופסור ב-5 תחומים

המל"ג נתן לראשונה סמכות למוסד אקדמי שאינו אוניברסיטה להעניק תואר פרופסור ב-לא פחות מ-5 תחומים: המלג העניק למכון טכנולוגי HIT סמכות להעניק תואר פרופסור חבר ב: מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב, הנדסה וניהול טכנולוגיה.

אישור זה מהווה הבעת אמון במכון ובאיכותו האקדמית, ומן הראוי לציין כי לצורך כך נדרש המכון לעמוד בתנאי סף מרובים, ולהוכיח כי המינויים שהציע לוועדות העליונות של מל"ג למינוי פרופסורים עמדו בדרישות מל"ג המחמירות, וזו תעודת כבוד למכון.

בקשת המכון לקבלת הסמכה זמנית להעניק באופן עצמאי דרגת פרופסור חבר עברה בדיקה בשתי וועדות ובמליאת המל"ג, ואושרה פה אחד בכולן, תוך מתן מחמאות והבעת הערכה למכון.

אדוארד יעקובוב, נשיא HIT: "ברצוני להודות למל"ג על מתן ההסמכה. הסמכה זו מהווה הכרה ביכולת והאיכות האקדמית של המכון. למכון יש עתה ערוץ קידום עצמאי לדרגת פרופ' חבר ואני בטוח כי נעשה בו שימוש מושכל ואיכותי, כדי לקדם את חברי הסגל במכון ואת חברי הסגל החדשים הנקלטים בו.


הסמכה זו מצטרפת לשורה של אישורים לתכניות לימוד חדשות אותם העניק המל"ג למכון במהלך השנה האחרונה ובניהם שני תארי M.Sc. חדשים בהנדסה עם תיזה ובמדעי המחשב עם ובלי תיזה ולתואר B.Sc. חדשני ופורץ דרך 'טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה'.              

ברצוני להודות ליו"ר ועדות המינויים של המכון: הועדה העליונה בראשות הפרופ' רשף טנא, והועדה המוסדית בראשות פרופ' עוזי אפרון,  ולחברי הוועדות שבעבודתם המקצועית והמסורה, סללו הדרך למתן האישור. כמו כן הנני מבקש להודות לחברי המועצה האקדמית המתווים את דרכו של המכון מתוך מגמה של איכות ומצוינות, ולכל חברי הסגל במכון  על עבודתם המסורה שהביאה לנו את ההישגים המשמעותיים האלו. אני סמוך ובטוח שנמשיך להביא למכון עוד הישגים רבים כאלה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem