כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כך המשפחה שלי נדבקה בקורונה

לירן מבקש אנא התפללו להחלמתה של אחותי

הזמר פייטן לירן לוי שכולנו מכירים כ"איש הכותל"- מאחר והינו מפיק הבר מצוות בכותל מזה שנים מבקש אנא התפללו למען אחותי הצדיקה. כל שבת היא קוראת את כל ספר תהילים לבדה למען כל חוליי עם ישראל. מגיעה לה שיקראו למענה .

זהו למעשה מתאר לנו לירן סיפור על הדבקת קורונה בתוך המשפחה למרות ששמרנו על הכללים וניזהרנו כיפליים.

הסיפור מתחיל לפני כשבועיים עם אמא שלי.

במשך שנה אנחנו שומרים עליה! – נפגשים רק עם מסיכות, במרחק ולזמן מדוד. ברור שהיא כבר לא מגיעה אלינו לשבתות והנה, דווקא בסוף, דווקא אחריי שקיבלה את הזריקה הראשונה- קיבלה את הנגיף המסוכן.לפני כשבוע ריסקה את הברך כשקמה בלילה לדקה ועברה ניתוח חירום בבית החולים בו הייתה מאושפזת יומיים.כשחזרה הבייתה החלה לחוות קשיי נשימה וחום וכמובן שאובחנה כחולת קורונה. כל המשפחה שראתה אותה נבדקו. כולנו יצאנו שליליים. אני רק מנסה לתאר איך הייתי מרגיש אם אנחנו היינו מדביקים אותה. הייתי משתגע!!

מאז אימו של לירן השתחררה אלא שאז החלו בני המשפחה לחוש בתסמיני קורונה למרות שנבדקו ויצאו שליליים.


ליתר ביטחון הם הלכו ונבדקו שוב והתברר שאכן הם נדבקו בנגיף האכזר.

ותוך כדי שהם בבידוד במוצאי שבת לירן מקבל בשורה כי אחותו שהיתה אונקולוגית בעבר וכעת היא מאושפזת בבית החולים תל איכילוב ומבקש אנא התפללו לשלומה.

לירן מבקש לקרוא פרק תהילים להחלמתה-לקריאת פרק תהילים לחצו כאן.

לירן מציין לסיום שבתוך כל הכאוס הוא מגלה את האחדות והטוב שבעם ישראל ואמר ביום שישי שאנו יושבים בביתנו קיבלתי שיחות טלפון של "צא רגע לחצר, מחכה לכם משהו…"משפחת אבישר השכנים המתוקים אפו לנו חלות-בית ועוגת שוקולד ועדי מנהל הארוחות ב לירן לוי הפקות בר מצווה בכותל פינק אותנו במגש פירות מדהים לשבת. Sigal Dayan פינקה אותנו בג'חנון המטורף שלה. יש לה ג'חנון בטעמים. כנסו לדף שלה!!! בנוסף, תודה לאח שלי היקר יעקב הראל שדאג לתרופות וויטמינים למשפחה ועזר לנו לכל אורך הימים האחרונים!והשיא, חבילת המתוקים והמתנות לילדים שקיבלנו מאלמונים!

תודה לכל מי שהציע עזרה וסייע!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem