כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל מה שקורה במתחם רבי עקיבא בחולון

פרוט הפעילות במסגרת ההתחדשות העירונית בשכונה

ביום שני, תאריך 16.8.21 התקיימה פעילות קהילתית /חברתית בהתנדבותו של מר כדריזדה תושב העיר חולון. הפעילות הייתה למען תושבי שכונת רבי עקיבא במתחם רסקו ב'. שילוב מקסים של דיירי השכונה ברבי עקיבא אשר כתף לכתף הרימו פעילות שמטרתה הסברה נכונה בנושא "התחדשות עירונית" והצורך לקחת עו"ד שייצג נאמנה את דיירי מתחם רסקו ב' בשכונת רבי עקיבא שאינם מיוצגים ע"י עו"ד דיירים. כל העשייה הייתה ונעשתה מהלב. מספר מתושבי השכונה לקחו חלק בהתנדבות בעשייה משותפת.
לטובת ההסברה מר כדריזדה רתם את משנה לראש העיר חולון מר מאיר חלבי שהסביר לקהל המשתתפים כי ההצלחה בנושא "התחדשות עירונית" הינו בשילוב ובגיבוש תושבי העיר להצלחה.
רב קהילתי הרב ברל'ה בלינוב נציג חב"ד שנתן את ברכת הדרך בברכת שנה טובה ובריאות איתנה מטעם הרב הראשי לחולון הרב גור האריה. בנוסף נאמר כי ערך הרעות ודרך ארץ הינו חלק משמעותי בחיבור הקהילה.
לפעילות הוזמנו 2 עורכי דין מכובדים ע"פ בקשת תושבי המתחם ברסקו ב'. עורכת הדין רוית סיני ועו"ד ד"ר מאיר זלצר שנתנו מכל ליבם ובצורה מקצועית את הידע והניסיון שלהם למען התושבים להגנת זכויותיהם.
מר כדריזדה פעיל חברתי קהילתי בשיתוף מתנדבים בשכונה, דאג לשלב את כל האירוע המעניין והקהילתי מתוך מחשבה לגבש למעטפת של מטרה משותפת את אנשי הקהילה בשכונה. המהווה נוסחה מנצחת להצלחה בנושא "התחדשות עירונית".
במהלך הפעילות הועלה לפורום המשתתפים מס' פעמים ובדגש כי הפעילות נוגעת לתושבי מתחם רסקו ב' בשכונת רבי עקיבא שלא מיוצגים ע"י עו"ד , על מנת לא לפגוע בזכויות עו"ד המייצגים דיירים, אבל כולם הוזמנו להשתתף ולקחת חלק בפעילות הקהילתית וכמובן לשאול שאלות.
באירוע שהיה מתוכנן ל 40 איש. נכחו רוב תושבי השכונה וכ- 25% מפאת גילם המבוגר לא הגיעו מחשש מגפת הקורונה.
האירוע התקיים במרחב הפתוח בתיכון איילון ובליווי מסיכות לשמירת בריאות המשתתפים. קהל המשתתפים הביעו עניין רב ליוזמתו והתנדבותו המרשימה של מר כדריזדה וביקשו לקדם פעילויות קהילתיות נוספות על מנת לגבש את דיירי השכונה.
ראוי גם לתת מילה טובה והערכה לשילוב תיכון איילון לסיוע להצלחת הפעילות הקהילתית/חברתית במתחם החיצוני בראייה לעתיד טוב יותר למען הקהילה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem