כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כמה באמת תלמידים הגיעו לבית הספר?

כמה באמת תלמידים הגיעו ומה נדרש מהם להביא לבית הספר?

ישנם נתונים סותרים בין המספרים שהעירייה הוציאה לגבי מספר התלמידים שהגיעו אתמול לבין אלו שהיו בפועל.

בההודעה שהוציאה עיריית חולון נאמר שכל 29 בתי הספר היסודיים בחולון נפתחו הבוקר כסדרם. 70%-60% מתלמידי כיתות א'-ג' וכ-90% מהצוותים החינוכיים הגיעו.

בפועל למערכת הגיעו דיווחים רבים על תפוסה מאוד נמוכה שקרובה יותר ל40% ואף נמוכה יותר כאשר בנוסף לכך כיתות יא ויב שהיו אמורות להיפתח לא נפתחו כללץ

עוד נמסר מהורים רבים כי הם נאצו להביא על חשבונם ציוד מגן אישי כמו מסכות ,כפפות ואלכוגל..

אומרת לנו אם היה אתמול כאוס בבית הספר לא לקחו הצהרות בריאות בנוסף לא כל הילדים הגיעו עם מסכות מייד בכניסה שראיתי שהבאלאגן חוגג עשיתי אחורה פנה וחזרתי לביתי ,פשוט בושה מה אנחנו כלי ניסוי בידי עיריית חולון הרי הם יכלו להמתין כמה ימים ולדאוג להערכות מתאימה אני יודעת שיותר מחצי כיתה לא הופיעה ומברור עם כיתות אחרות אני יודעת שיותר מחצי בית ספר לא הגיע.


עוד אם מוסרת לנו אנ ובעלי לא עובדים ואנחנו חיים מהיד לפה ,קיבלנו הודעה מבית הספר שאנחנו צריכים להביא מסכות ואלכוגל כל יום מאיפה אני אביא כל יום את הדברים האלה מה אני רוטשילד אם רוצים שהילדים יחזרו שידאגו להם לציוד מגן אישי אני לא יכולה לממן את זה ויש כמוני רבים אנו גרים באזור לא עשיר כמו ח-300 ואין לרבים בשכונה כסף כדי לממן את זה.

בהודעה שהוציאה עיריית חולון נאמר כך:כל 29 בתי הספר היסודיים בחולון נפתחו הבוקר כסדרם. 70%-60% מתלמידי כיתות א'-ג' וכ-90% מהצוותים החינוכיים הגיעו בהתרגשות רבה ללימודים, מצוידים בהצהרת בריאות ובאמצעי מיגון כנדרש. צוותי ההוראה תוגברו בשינשינים (שנת שירות) ובמכיניסטים (שנת מכינה) שפועלים בעיר.

ראש העיר, מוטי ששון, המתין כבר מהשעה 07:30 בבית הספר גולדטק בעיר, בדק את המוכנות, בירך את צוותי החינוך ומינהל החינוך על עבודת ההיערכות הקשה, שאפשרה את פתיחת בתי הספר וכמובן, בירך את התלמידים. ששון הרגיע את ההורים באומרו כי הוא מבין את חששותיהם ודאגותיהם לבריאות והדגיש כי מערכת החינוך בחולון ערוכה היטב לחזרה הדרגתית לסוג של שגרה.

במסגרת ההיערכות לחזרה ללימודים נוקו היטב בתי הספר בעיר, הוכנו ערכות ציוד לצוותי ההוראה, פוצלו הכיתות ורווחו בהתאם לנדרש.

במסגרת הכתבה פנינו ליושבי ראש של הנהגות בתי הספר בעיר ומרובם נמסרו לנו נתונים אחרים מכפי שעיריית חולון הוציאה גם ברמת אחוזי התפוסה בבתי הספר וגם ברמת המוכנות כאשר ניתן להבין מההנהגות הבית ספריות שהמספרים נמוכים בהרבה מכפי שפורסמו ורמת המוכנות של בתי הספר ביחס למיתקנים והתלמידים לא הייתה מספקת.

השאלה היא מדוע עיריית חולון מיהרה לפתוח את בתי הספר ולא המתינה כמו ערים אחרות כדי לוודא שכל המיתקנים נקיים וכל אמצעי המיגון לילדים נמצאים כדי שלאף ילד לא יחסר כלום

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem