כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כמה טוב שבאת הביתה

שובו של אדר בר אילן לשלוחת רביבים

שובו של אדר בר אילן

השבוע יצא הפעיל החברתי אדר בר אילן בהודעה אישית ברשתות החברתיות והודיע על שובו לשלוחת רביבים

.ועל השינויים הצפויים ברשת ובשלוחת רביבים לקראת השנה הבאה.

כך רשם אדר בר אילן בפוסט אותו העלה:

שמי אדר בר אילן. בן 36 תושב השכונה מילדות ובוגר בית ספר רביבים. נשוי לשיר ואבא לאורי המתוקה. עד לפני שנתיים ניהלתי את שלוחת בית ספר רביבים.


בקצרה- ניהול השלוחה משמעותו להיות אחראי על כל מערך החינוך הבלתי פורמלי בשכונה ובבית הספר בפרט: צהרון, חוגים וקהילתיות. לפני שנתיים ולאחר שש שנים רצופות ברביבים (ועוד 21 סה"כ בתפקידים שונים) נולדה לי בת ראשונה והחלטתי לצאת להרפתקאות חדשות. רצה הגורל ולצערנו הקורונה הופיעה בחיינו וקרו כמה שינויים גם בתחום המקצועי שלי. ו

עכשיו לשורה התחתונה של סעיף זה:החל מהיום אני חוזר לנהל את שלוחת בית ספר רביבים ואהיה זמין עבור התושבים בכל נושא החינוך הבלתי פורמלי, החוגים והקהילה. אתן ואתם מוזמנות ומוזמנים לפנות אליי תמיד.

אני מאחל לכולנו דרך חדשה ישנה מוצלחת ביחד. נעשה דברים יפים. חשוב לי לציין כי ברביבים ישנו צוות בוקר נפלא בהנהלת הגברת גוסלין קורן ובכל השנים ניכר שיתוף פעולה מדהים בין השלוחה לבין צוות בית הספר.

. 2. יחד עם חזרתי לתפקיד ישנם כמה שינויים לעומת פעם והנה הם לפניכם:א. נעשו שינויים גאוגרפים מבחינת שייכות של שלוחות בית ספריות בעיר. עד היום היינו משתייכים לנאות שושנים מרכז העיר. החל מספטמבר שלוחת רביבים תשתייך למרחב צפון העיר תחת המרכז הקהילתי וולפסון. קרוב יותר לכולנו וכך יותר נכון לעשות. זה ישפיע על הרישום לחוגים, לצהרונים ועוד… אסביר על כך לקראת פתיחת השנה.

כל שינוי הוא שינוי לטובה. את מרחב צפון העיר מנהלת ורד סלובודיאנקי ששון המדהימה ואת תחום בתי הספר מנהלת רוזי רומנו פרץ האחת והיחידה. אני מבטיח ומתחייב שמדובר בשתי נשות מקצוע מהמעלה הראשונה. אני כמובן אנהל תחת שתיהן את השלוחה.

ב. מנהל שלוחה בעבר ניהל גם את הצהרון. החל מהשנה ולטובת כל הגורמים , פיצלנו את התפקיד. כך כל אחת ואחד יתמקדו בתפקיד שלהם ויעשו זאת על הצד הטוב ביותר. את הצהרון ברביבים תמשיך לנהל אפרת מתיתיה והיא נכנסת לשנה השניה בתפקיד. חשוב להדגיש שאיני המנהל של אפרת. אנחנו קולגות, נעבוד במשותף. תחום הצהרון באחריותה

.ג. בנושא הגנים-אכתוב פוסט בנפרד בהמשך. אגף הגנים יוצא מתחום המרכזים הקהילתיים ובמקומו יוקם אגף גנים יעודי ברשת קהילה ופנאי שישב במטה הרשת. אליו ישתייכו כל גני הילדים באגרובנק (מבחינת צהרונים וקייטנות כמובן. בבוקר הגנים הם גניי ערייה).עד כאן השינויים. נעבור לסעיף הבא.

[bc_random_banner category=article_middle_both slider=no autoplay=true delay=3000 loop=true dots=false]

3. בעניין קהילה- אחרי כמעט שנתיים של דממה, המטרה היא לעבור את הגל הרביעי של הקורונה ולהחזיר את החיים לשכונה. החל מהגיל הרך, דרך ילדי היסודי, הנוער, המבוגרים והגיל השלישי. לכולם יש מקום. נחזיר את ההצגות, קבלות השבת, הטורנירים, נחדש, נשתף, נקים גינה קהילתית ובכלל נהיה פתוחים להמון רעיונות וחדשנות.

4. בעניין החוגים-נכון לרגע כתיבת פוסט זה, החוגים ברביבים אמורים לפתח מחדש אחרי כמעט שנתיים החל מתאריך 3.10.21כמובן שהכל נתון לשינוי ונחכה להנחיות משרד הבריאות והגורמים הרלוונטים. אני יכול לספר לכם שישנם חוגים אהובים שחוזרים וגם חוגים חדשים. בנתיים ממה שאני זוכר: מחול יצירתי לגיל הרך, הורה רעים לילדי א-ד, גאז היפ הופ, כדורגל, קוסמים צעירים, גלגיליות, אלקטרוניקה, מאמאנט לאמהות וחוג מנהיגות צעירה לכיתות ד-ו (גילוי נאות: את חוג המנהיגות אני כתבתי ואני אדריך).

כאשר יחל הרישום אשלח הודעה מפורטת עם כל הטבלה ועם דרכי הרישום. מה עוד?בנתיים זהו.התחלה חדשה בתקווה שתהיה שנה מצויינת לכולנו.זמין עבורכם ובעיקר, שמח לחזור הבייתה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem