כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כמה כסף עיריית חולון הרוויחה מקנסות חנייה

מה ההצעה החדשה של חבר המועצה יעקב מזרחי

בשבוע שעבר שלח חבר המועצה החדש יעקב מזרחי הצעה לסדר שתדון בישיבה הקרובה של מועצת העיר חולון.

עיקרי ההצעה היא בקשה מראש עיריית חולון מוטי ששון להנפקת תו חנייה אזורי על מנת להקל על מצוקת החנייה בחולון.

במערכת אנו מקבלים מידי יום תלונות של תושבים על קנסות החנייה בעיר חולון שמתרכזים בעיקר בשעות שלהם כלומר מתן דוחות בשעות הבוקר המוקדמות או בלילה וכן בקרבה שלהם למוסדות חינוך או מקומות ציבוריים.

בישיבת מועצת העיר בה הוצגו הכנסות והוצאות העירייה לשנת 2019 ציינה עיריית חולון כי בשנת 2019 סך גביית קנסות בגין חנייה הייתה 20,230,620 ₪.סכום גבוה מאוד לכל הדעות.

לכן לאור הקנסות הרבים והתלונות שקיבל לידיו יעקב מזרחי הוא העלה את ההצעה הבאה:


ברחובות שבהם קיימת מצוקת חניה,החל מהשעה 17:00,צד ימין של הכביש יוכלו לחנות אך ורק תושבי הרחוב,בצד השני יוכלו תושבי העיר לחנות בחינם וכל מי שמגיע מחוץ לעיר יוכל לחנות אך ורק עם פנגו/סלופארק.

עוד מציין מר מזרחי כי לא יתכן שאני מגיע לערים כמו ת"א,ראשון,בת ים ,אזור ועוד וצריך להפעיל פנגו/סלופארק וכאשר מגיעים תושבי הערים האחרות הם מחנים בחינם.הבעיה הגדולה ברובה נמצאת בשכונות הישנות של העיר.

עוד בדקנו במערכת וחשוב לציין כי בשנתיים הקרובות מצוקת החנייה בעיר תגדל וזאת לאור עבודות הרכבת הקלה שאמורות לסגור חלק מנתיבי הרחובות בעיר.

האם ההצעה תתקבל? זאת נראה בישיבת המועצה הקרובה שתתקיים בתחילת חודש יולי .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem