כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כמעט אסון: פעוט ננעל בשגגה ברכב

הפעוט לחץ על השלט וננעל

כמעט אסון: פעוט ננעל בשגגה ברכב לעיני אביו בחולון.

עוברת אורח שעברה במקום הזעיקה את אירגון ידידים – כונן ידידים הגיע וחילץ אותו במהירות ובשלום כונן ידידים ציין שהמשפט הראשון שהאב אמר הוא לא הבין מאיפה נפלתי עליו

אמש(חמישי) בשעה 19:00 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו ברחוב דוב הוז בחולון.

משה סמירה, כונן סניף חולון שהיה בסמוך, נענה לקריאה והגיע בתוך פחות מדקה למקום. באמצעות ציוד הפתיחה שברשותו הוא פתח את הרכב וחילץ את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

מתברר כי האבא יצא מהרכב והפעוט בן השנתיים לחץ על השלט וננעל בפנים. כל נסיונותיו של האב להסביר לבנו שילחץ על השלט בשנית עלו בתוהו, הפעוט חשב לתומו שהאבא משעשע אותו מבעד לזכוכית. עוברת אורח שעברה במקום צלצלה למוקד ידידים שהזניק את משה לכתובת.


שרה קונפינו, שעברה במקום: "נסעתי עם בעלי ברכב ולפתע נתקלנו בהורה שהבן הקטן שלו ננעל ברכב. זכרתי שיש את ידידים, אולי גם האבא הכיר אבל ראיתי שהוא לחוץ מאוד ואובד עצות. הילד בפנים הסתכל עלינו ולא הבין מה אנחנו רוצים. מיד צלצלתי למוקד ידידים מהטלפון שלי והזעקתי סיוע. משה הגיע במהירות ממש. אתם מדהימים!".

משה מספר: "הייתי באמצע קניות בחנות סמוכה כשקיבלתי את הקריאה. מיד עזבתי את הכול בעגלה ורצתי, תוך ארבעים שניות הגעתי לרכב הנעול עם ערכת הפתיחה. האבא לא הבין מאיפה נפלתי עליו, לא הייתי בטוח שהוא שמע על ידידים ואולי לא ידע שאזרחית דואגת צלצלה עבורו למוקד. בהתחלה הוא חשש מאוד מנזק לרכב, אמר לי שזה רכב חדש וזה חשוב לו. הסברתי לו שאעשה את זה הכי מקצועי שיש, ושזה לא מצדיק שלא לחלץ את הפעוט, דבר חשוב עוד יותר. לשמחתי הוא הסכים ונתן לי לחלץ בצורה נקייה ובטוחה את בנו. תוך שניות סיימתי את פעולת הפתיחה וחילצתי את הפעוט בשלום, בסופו של דבר, גם בלי לעשות אף נזק לרכב החדש".

בידידים מבקשים מההורים שלא להשאיר ילדים לבד ברכב ולא לתת להם לשחק עם המפתחות, מחשש לנעילה.

אילוסטרציה: ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem