כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום הוגש כנגד תושב בת ים בגין גרימת מותו ברשלנות של תושב תל אביב שהיה בן 64 במותו.

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט השלום לתעבורה בעיר כתב אישום נגד תושב בת ים בן 29 בגין גרימת מותו ברשלנות של תושב תל אביב שהיה בן 64 במותו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד דרור לוי מפרקליטות מחוז תל אביב, בתאריך 16.09.2019, בשעה 20:15, או בסמוך לכך, נהג תושב בת ים ברחוב יפת ביפו, לכיוון מעבר חצייה בכביש זה. אותה העת, הגיע אל הצומת צבי שירי ז"ל, והחל לחצות את הכביש במעבר החצייה, מימין לשמאל, בכיוון נתיב נסיעתו של הנאשם. הגיע עם רכבו אל מעבר החצייה, המשיך בנסיעה רציפה בכביש, ופגע בעוצמה עם חזית הרכב במנוח, אשר חצה את הכביש במעבר החצייה. ניידת מד"א פינתה את המנוח בבהילות אל בית החולים כשהוא סובל מנזק רב מערכתי הכולל פגיעת ראש ושברים בגפיו. החל ממועד תאונת הדרכים היה המנוח מאושפז בבית החולים. במהלך תקופת אשפוזו, חלה התדרדרות במצבו, וזאת עד למועד פטירתו ביום 20.10.2019.
בבקשה לפסילת רשיון הנהיגה של הנאשם, כתב עו"ד דרור לוי : "אופן נהיגתו של המשיב – אשר נהג ברכבו ברשלנות, בקלות ראש ובחוסר תשומת לב לחיי אדם, עת התקרב למעבר חציה מבלי שהאט את רכבו ולא אפשר למנוח לעבור בבטחה את מעבר החציה – מעידים כי המשך נהיגתו מהווה סכנה ממשית לציבור המשתמשים בדרך. מסוכנות המשיב מתעצמת, נוכח העובדה שהמשיב אף מציין כי לא הבחין בהולך הרגל בסמוך למעבר החציה, ומכאן שלא היה מרוכז בדרך, עובר להתקרבותו למעבר החציה".

קרדיט תמונה:אור ירוק

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem