כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום נגד הסייעות

הנאשמות חשודות שתקפו 26 קטינים בגן ילדים

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד שתי סייעות, שעבדו בגן ילדים בחולון, בגין ריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש וריבוי עבירות של תקיפה סתם ביחס ל 26 קטינים ילידי 2017-2018.

כמו כן, הוגש כתב אישום לבית המשפט השלום בעיר נגד בעלת הגן בחולון ושלוש סייעות נוספות, שעבדו בגן, בגין (כל נאשמת על פי חלקה בכתב האישום) ריבוי עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה, עבירות תקיפה סתם, הפרת חובה על ידי אחראי ועוד ביחס ל 18 קטינים ילידי 2017-2018.

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד רוזי כבאז וצופיה טייץ, החל משנת 2018 ניהלה תושבת חולון, גן ילדים פרטי המיועד לילדים בגילאי 6 חודשים ועד 3.5 שנים, במסגרתו הועסקו שאר הנאשמות כסייעות. במהלך התקופה הרלבנטית לכתב האישום, בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן בגן, בתדירות יומיומית, תקפו הנאשמות פעוטות שלא כדין, בעודן אחראיות עליהם, לעתים תוך שגרמו להם למכאוב, בין היתר: אחזו בהם בחוזקה; משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו את הפעוטות והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים או על כיסאות; סטרו לפעוטות ואף בעטו בהם. לעתים, "הענישו" פעוט שהפריע בכך שהושיבו אותו לפרקי זמן שונים, ממושכים בחלקם, בכיסא תינוק מוגבה ועוד.

במהלך התקופה מנהלת הגן, נכחה בגן שעות מועטות, ועל אף שידעה על קיומה של אלימות כלפי הפעוטות, הפרה את חובתה לדאוג לשלומם ובריאותם של הפעוטות ולמנוע התעללות בהם.

במקביל להגשת כתב האישום התבקשו בתי המשפט להאריך, עד תום ההליכים, את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשמות ביניהם: איסור עיסוק עם קטינים (עד גיל 16) וחסרי ישע, איסור יציאה מהארץ ועוד. בנוסף, התבקש בית המשפט להגדיל את גובה הערבויות. במסגרת הבקשות ציינו עו"ד כאבז וטייץ: "מעשיהן


של המשיבות, טיבם והיקפם הרב מצביעים על מסוכנות מופלגת הנשקפת מצד המשיבות כלפי ציבור הקטינים וחסרי הישע, בפרט כאשר קיימים יחסי תלות בין הקטינים או חסרי הישע לבין המשיבות."

החקירה נוהלה על ידי מרחב איילון במשטרת ישראל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem