כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לאור ההתנהלות בוזגלו יעזוב

אני מאוכזב מההתנהלות של עיריית חולון

חבר מועצת העיר חולון בטור דעה למערכת:

אִישׁ־בַּעַר לֹא יֵדָע וּכְסִיל לֹא־יָבִין אֶת־זֹאת: (תהלים פרק צב פסוק ז)
בוקר טוב , תשמעו סיפור:
במלחמת יום הכיפורים (1973) במהלך הגיוס ההמוני והמיידי אבא שלי שרל בוזגלו אז צעיר יפה עם בלורית של ג'מס דין ופאות של אלביס עומד במסדר, לפתע מפקד הפלוגה פונה לאחד החיילים ואומר לו תגיד לי חייל למה אתה לא מגולח ?
החייל משיב מבטו למפקד הפלוגה ואומר לו תגיד לי אתה אומר לי למה אני לא מגולח ?
הסתכלת על עצמך, למה אתה לא מגולח? והכל במבט כועס .
מפקד הפלוגה הרים את ראשו ונעץ מבטו בחייל ואמר לו, אתה יודע למה אני לא מגולח ? כי הוקפצתי למלחמה מהשבעה על אבא שלי. (עוד נחזור לסיפור הזה בהמשך) .
אתמול 27.12.2020 דאגו לתייג אותי בכל מיני ניסיונות רדודים, בעקיפין כיצד בישיבה "החשבוה ביותר של השנה" לא נכחת? על פניו מדובר בפעילים כאלו ואחרים.
מדהים לראות את הפרובוקציה הזולה וניסיון של "הינדוס התודעה" בקרב אנשים (שלא כל כך מבינים את רזי הדברים ושלא באמת חיים את השטח). בטח מדובר בתושבים ולא חברי מועצה שמפיצים את ההודעות הללו
אז לכל מי ששואל, ראשית שלא ימכרו לכם סיפורי פוגי
(ל"צעירים" שבחבורה ראו ערך ויקיפדיה סיפורי פוגי, לא חושב שזו בתקופה שנולדתם).
כיצד כולם דואגים להדגיש שמדובר בישיבה החשובה ביותר בשנה ולהוסיף עוד סימני קריאה?
הלא הכל ידוע מראש בהרכב הנוכחי, לזקן השבט יש רוב קואליציוני שכולם מרימים את היד כמעט באופן אוטומטי בלי באמת לעשות תחקיר אמיתי על התקציב ולהציג הסתיגויות, מה שהיה חשוב להם זה להעביר את התקציב. לכן לבוא ולנסות להציג שמדובר בישיבה החשובה ביותר זה לא נכון בלשון עדינה.
לי אין שום טענה ניסיון להציג את הדברים כלפי חברי מועצה מי הגיע ומי לא הגיע?
בואו נחזור לאותו סיפור של יום הכיפורים:
יום ראשון השעה 10:24 בבוקר, לאחר שעברתי במשך שבועים על התקציב ורשמתי אינספור נקודות ועוולות של תקציבים שמופנים למקומות חסרי תוכן אמרתי לעצמי שלמרות שיש להם רוב אשאל שאלות נוקבות, בדיוק אז קיבלתי שיחה מאמא שלי ואמרה לי שאבא נפל מספר פעמים ושאקח אותו לבית החולים, כמובן שזה מה שעשיתי באותו רגע עזבתי את הכל וטסתי לבית הורי ולקחתי את אבי לבית החולים. לא צריך לספר לכם מה זה בית חולים, פתיחת תיק, ללכת לבדיקות, עוד בדיקות ואז תוצאות שלא הגיעו ואז שוב לעשות בדיקות ואז ללכת לרופא ולהתרוצץ בעוד מחלקות, את האמת אני לא חייב לאף חבר מועצה כזה או אחר דין וחשבון, אף אחד לא משלם לי שכר. היחידי שאני צריך לשרת אותו ועושה זאת בנאמנות זה קהל הבוחרים שלי, גם מי שלא בחר בי ופונה אלי אני מסייע כי להיות קשוב על אמת ולהבין שמי שפונה אליך יש לו בעיה זו המהות. דין וחשבון אני נותן אך ורק לבורא עולם ולאישתי
(אותה מהות שסגני ראשי העיר לא מבינים זאת ויש לי הרבה מה לומר , אל דאגה את זה אומר בקרוב שאפרוש מהקרקס הזה שנקרא מועצת העיר חולון).
בתקופת סגר שהחליטה הממשלה , לא היה מקום לקיים התכנסות של 40 איש , וכך חשבתי לתומי שאין מקום לקיים הצבעה על תקציב , הרי מה שהיה זה הצבעה על המשך מדיניות העירייה
לסיכומו של עניין צעירים חמודים שלי אני מקווה שהיום למדתם שיעור לחיים שנקרא "התבוננות"
ואיך אומר נחמיה שטרסלר "אז שלא יעבדו עלכם"

צילום ליאור פנקסון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem