כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

להכניס את הים לצלחת

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

להכניס את הים לצלחת

שלושים שנות עשייה מולידות אגדה קולינארית שאתם מכירים בתור בני הדייג. אין מה להגיד, רשת המסעדות של בני הפכו למותג שאין ישראלי שלא מכיר. מול נופים של שקיעה וגלים בטיילת של ראשון לציון שוכנת מסעדת בני הדייג, בחוף 4 על 4 המוכר.

המורשת הקולינארית של מסעדת בני הדייג מתחילה באוצרות ימיים טריים הנמשים עם שחר מהרשת הרטובה ומטופלים ביד אמן. לצד סלטי הבית הטריים הם מוגשים במלוא הדרם: שפע של דגים, פירות ים וגם בשרים עסיסיים.

הלכנו לראות אם אחרי הרבה שנים, הרשת מצליחה לעמוד בסטנדרטים ולספק מנות מפתיעות.

חוף הים בראשון לציון הוא מקום שמאוד התפתח במרוצת השנים. היום גם ישנה טיילת ארוכה המחברת אותו אל חופיה של בת-ים. לאט לאט הגיעו לחוף מגוון מסעדות, החל ממסעדות פשוטות ועד למסעדות יוקרה של פירות ים ודגים. אחת מהמסעדות המוכרות באזור היא בני הדייג. מקום רחב ידיים עם מרפסת מפנקת ובריזת ים נהדרת, שכמובן מוסיפה לארוחה הטובה ולתפריט העשיר במקום. אם תרצו לברוח למזגן אז אפשר בהחלט גם לשבת בחלל המסעדה.


ישבנו להנאתו ואז הגיע קרנבל של סלטי פתיחה. הסלטים נכנסים כחלק מהמנה העיקרית, אך אם לא תזמינו מנה עיקרית הם יעלו 47 שקלים לסועד. המלצרים ממלאים אותם בקצב. רק כדי לגרות לכם את בלוטות הטעם נספר שהיה שם סלט כרוב לבן, חומוס משובח, סלט חצילים פיקנטי, סלט חציל תורכי, גזר מרוקאי קצוץ והר של סלט ירקות שמחולק ל-3 סלט ירקות ערבי קצוץ דק, סלט חסות ולידם סלט עגבניות חריף. הגיעה גם כרובית מטוגנת שהשתלבה נהדר עם מטבל הטחינה.

לאחר הסלטים הזמנו מנות ראשונות. קציצות דגים בליווי טחינה (55 שקלים) וקרפצ'יו סלמון דקיק (49) שנתן את טעמו של הים גרמו לנו להרים את הראש ולהסתכל על הגלים. משם מגיע כל הטוב הזה. המסעדה משרה אווירת חום ומשפחתיות, ולרגע נדמה היה כאילו אנחנו חלק מהאירוע.

המלצרית הזהירה אותנו לבל נשבע, כי תכף מגיעות המנות העיקריות. החבר'ה במסעדה עובדים מהר, ולפני שסיימנו את המנות הראשונות העיקריות כבר זרמו לשולחן.

הזמנתי דניס פתוח על הגריל (109 שקלים) שהיה מעולה, וזוגתי הזמינה לברק (125 שקלים) שהיה עסיסי וטעים כנדרש. הטעמים היו חדים, והכי חשוב מבחינתי במסעדת דגים היא הטריות, וכאן בהחלט מורגש כי הדג היה טרי להפליא.

רצינו לסיים ארוחה דשנה במשהו מתוק, וגם כאן נחלנו הצלחה, בזכות המלצות המלצרית. בכלל מומלץ להקשיב להמלצות המלצרים, שיודעים על סחורה טרייה שהגיעה למטבח באותו בוקר.

הזמנו שוויצריה הקטנה (ללא גלוטן) // 46 ₪: על תחתית של עוגית מרנג שוקולד ,קרם מסקרפונה שבתוכו שכבה קריספית של שוקולד מריר ומעליו נטיפי שוקולד לבן.

סופלה שוקולד // 46 ₪: פונדנט שוקולד חם שבתוכו טראפל שוקולד חלב. מוגש בליווי גלידת וניל.

שהיו סיום מתוק לארוחה דשנה. יצאנו מפוצצים. שווה ביקור.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem