כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לילה סוער של הצפות

כל הדיווחים של מד"א על הלילה הסוער

בעיקבות הגשמים העזים שירדו הלילה ניגרמו הצפות במספר ערים וקיבלנו ממד"א את רשימת הארועים שאליהם הם יצאו הלילה.

דובר מד"א, זכי הלר מסכם לילה סוער ואומר למערכת הלילה צוותי מגן דוד אדום הוזנקו לארועי הצפות מי גשמים ברחבי הארץ, לאחר סיוע במקום האנשים חולצו ולא נזקקו לטיפול רפואי

בשעה : 21:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הצפה בעקבות הגשמים ברחוב יגאל אלון בראשון לציון. נמסר על מספר מכוניות שנתקעו והוצפו במי גשמים. צוות מד"א סייע ודיווח שבמקום חולצו שני אנשים מתוך הרכבים ולא נזקקו לטיפול רפואי.

בשעה 23:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על חנות שהוצפה במי גשמים, ברחוב עמק הזיתים בחיפה. הארוע הסתיים ללא נפגעים.

בשעה 23:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הצפה במרתף ברח' הרקפת בראשון לציון. 2 לכודות שהיו במרתף שהוצף חולצו ללא פגע.


בשעה 23:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על רכב שנתקע בהצפה, בשדרות בן גוריון 143 בנתניה. מהמקום חולצה נהגת הרכב ללא פגע.

בשעה 23:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הצפה במרתף ברחוב יהושע גיבשטיין בראשון לציון. מהמקום חולץ אדם ששהה במרתף ולא נזקק לטיפול.

בשעה 23:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על מקרה נוסף ברחוב יהושע גיבשטיין בראשון לציון, נמסר על אדם הלכוד במרתף עקב הצפה, הוא חולץ ללא פגע.

בשעה 00:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רכב שהתנגש במעקה בטיחות עקב הצפה, בכביש 40 סמוך לצומת טייסים. הנהג שנלכד עקב ההצפה חולץ ללא פגע.

בשעה 02:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על משפחה שנמצאת בבית שהוצף ברחוב העצמאות בנס ציונה, בני המשפחה חולצו ולא נזקקו לטיפול.

בשעה 03:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה בדירה ברחוב אייזיק חריף בתל אביב. מהמקום חולצו 3 אנשים ללא פגע.

בשעה 03:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הצפה בדירה ברחוב אריה עקיבא בתל אביב. הארוע הסתיים ללא נפגעים.

בנוסף נמסר ממד"א שצוותי מד"א ערוכים להמשיך ולסייע רפואית, במידת הצורך גם באמצעות רכבי שטח ואמבולנסים עם הנעה 4 על 4.

התמונה צולמה בצומת הרחובות האורגים פינת המרכבה בחולון.

קרדיט צילום: רועי מורר

בהמשך היום נעלה עוד דיווחים ,תמונות וסרטונים שיגיעו למערכת

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem