כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ליל סדר ל50 איש בחולון

הפעיל החברתי יוני אלגרבלי ארגן ארוחת ליל סדר לאנשים שלא יכלו לחגגו את החג בכבוד

בשעה שרובנו ישבנו עם המשפחות שלנו לחגוג את ארוחת ליל הסדר בבתים שלנו הפעיל החברתי יוני אלגרבלי ועמותת "עזרה ושותפים לדרך" ארגנו ארוחת ליל סדר ל50 איש שלא יכלו לקיים את ליל הסדר כהילכתו.

יוני פנה לגורמים רבים בבקשות לעזרה למיזם החברתי שחלם עליו והוא הקמת ליל סדר לאנשים שלא יכולים לחגוג את ליל הסדר בכבוד והרבה מוסדות תרמו מזון ותושבים רבים תרמו אף כסף לטובת המיזם שהתרחש בחולון.

כאמור בסדר התארחו 50 איש והיו אמורים להגיע עוד אך לא הסתייע בידם להגיע.

כך כתבה מיטל חברתו של יוני למיזם ברשתות החברתיות בהכנות לראת ליל הסדר :היום ירדו לי דמעות בדיוק כמו הגשם שירד לרגע קטן שהרגיש כמו נצח… אז ככה: הייתי צריכה להוריד משהו בחולוןו

בדיוק שאני מתקרבת ליעד הבחנתי בהם,לא הבנתי מה אני רואה מרחוק ככ עד שהתקרבתי…ראיתי קבוצת אנשים מבוגרים, עם בגדים חלקם קצרים חלקם קרועים, חלקם עם ילדים חולים, חלקם עם מכשירי הליכה, עם מטפלות לצידם, עם שקיות ניילון זעירות על ראשם כהגנה מהגשם (בודדים עם מטריות שקיבלו בהמשך ).ממתינים בשקט לתורם כדי לקבל ירקות ופירות ללא תמורה, ללא תשלום אך ורק כדי להשביע את בטנם כשגשם על ראשם.בעודי יושבת ברכבי מחכה שהגשם המתגבר יפסק מנגבת את הדמעות, רואה את הבחור שתמיד דואג לכולם, הבחור שיזם ומנהל את כל הטוב הזה מדי שבוע, הבחור שהוא אוזן קשבת ועזרה תמיד לצרות של אחרים. יוני אלגרבלי אדם שכולו לב רואה אותו עוטף ומחבק אישה בוכיה שנשברה למולו (בנה הקטן חולה במחלה והיא נלחמת מול קשיי היומיום) והוא נשבר איתה יחדיו. זה רק טיפה בים סוער מה שראיתי, לא רוצה לחשוב מה הוא עובר מדי יום. בלי קשר למלחמות שלו להשיג מזון ועזרה לאנשים שזקוקים לו. התמונות לא משקפות באמת את מה שמתחולל שם ובליבו! הוא מארגן לנזקקים ארוחה חמה בשולחן ערוך לערב חג פסח הקרב. כמובן שישמח לעזרה ותרומה תמיד…אז בואו נרים את הכפפה ושניה לפני הערב חג נדע שבעזרתנו יש כמה אנשים שלא נשארו רעבים וכואבים!


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem