כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לרגל חג פורים: גני ילדים בראשון לציון הכינו משלוחי מנות לחיילים

זו אחת הדרכים שלנו להגיד להם תודה על מסירותם למען בטחון המדינה

לרגל חג פורים: גני ילדים בראשון לציון הכינו משלוחי מנות לחיילים

החיילים הגיעו אתמול (חמישי) לגני הילדים בעיר, וזכו לקבלת פנים חמה ולמשלוחי מנות מהילדים. גם החיילים העניקו שי לגני הילדים והודו להם על התרומה. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחת הדרכים שלנו להגיד לחיילי צה"ל תודה".

חג פורים ממש מעבר לפינה – אתמול (חמישי) הגיעו חיילי צה"ל למספר גני ילדים בראשון לציון וזכו לקבלת פנים חמה ואוהבת. החיילים קיבלו מהילדים משלוחי מנות שהוכנו עבורם, ומנגד החיילים הפתיעו את הילדים כשהעניקו להם מדליה עם אות של הגדוד. הילדים התרגשו לפגוש את החיילים, התעניינו בשלומם ומסרו להם תודה על תרומתם.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "חיילי צה"ל מקיימים שליחות אזרחית מהמעלה הראשונה וזו אחת הדרכים שלנו להגיד להם תודה על מסירותם למען בטחון המדינה. הילדים הנהדרים שיש לנו בראשון לציון נרתמו לכך, והכינו לחיילים משלוחי מנות שימתיקו להם את החג".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, מסרה: "עיריית ראשון לציון רואה חשיבות רבה בהכרת תודה לחיילי צה"ל שתורמים לכל אורך השנה לבטחון המדינה. אני שמחה שהילדים בגנים למדו דרך הכנת משלוחי המנות על ערכי הנתינה וההתנדבות. אני מאחלת לכולם חג פורים שמח".


מחזיק תיק הנוער והצעירים, איתי מתתיהו, אמר: "אין ספק שאנו רואים בחיילים ובחיילות שלנו מיטב בנינו ובנותינו, ועלינו לעזור להם כמה שניתן. לאורך השנים פעלנו לתרום לחיילי צה"ל במגוון דרכים, ומשלוחי המנות השנה הם חלק חלק מהכרת התודה שלנו. שמחתי להגיע היום לגני הילדים ולראות את ההתרגשות שלהם עם הגעת החיילים".

כזכור, בקרוב עתיד להיפתח הבית לחייל הבודד שממוקם ליד המכללה למנהל, וסמוך לבית החייל המשוחרר.

עיריית ראשון לציון תקיים לכל אורך השבוע הבא מגוון אירועים לרגל חג הפורים, ביניהם: הפנינג בשכונות, הופעות ללא תשלום, עמדות איפור והפעלות לילדים, פורימונים, הצגות ומסיבות.
לפרטים נוספים ולחוברת האירועים המלאה: https://bit.ly/3sUW34v

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem