כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע אכיפה מאסיבי בבת ים

נכון להבוקר נרשמו בעיר בת ים 161 חולים פעילים. מדובר בעליה של 16 חולים לעומת אתמול.

עיריית בת-ים ומשטרת ישראל החלו הבוקר במבצע אכיפה מאסיבי ברחבי העיר, בשל העליה במספר חולי הקורונה בבת-ים.
שוטרי ממרחב אילון הצטרפו הבוקר לצוותים של השיטור העירוני והפיקוח העירוני, שפועלים בהנחיית ראש העיר צביקה ברוט כבר משבוע שעבר באופן ממוקד נגד מפירי ההנחיות.
הבוקר התפרסו הצוותים ברחובות מרכזיים, באיזור הטיילת, המצבה ובקניון וחילקו עשרות דוחות. בנוסף הורה ראש העיר לבצע אכיפה גם בתוך הסופרמרקטים בעיר, כולל ביקורות פתע שמבוצעות שם מדי שעתיים. עד כה חולקו עשרות קנסות לחנויות ולאזרחים שהפרו את ההנחיות וסיכנו את הציבור.
בעיריה מדגישים כי הם קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות, לעטות מסיכות, להקפיד על מרחק 2 מטרים ועל חיטוי ושטיפת ידיים. רק שיתוף פעולה והקפדה על ההנחיות תמנע הידבקות התושבים בקורונה ותאפשר להתנהל בשגרה בעיר, בכפוף להנחיות הקורונה.
במקביל ממשיך ראש העיר צביקה ברוט לקיים הערכות מצב עם גורמי המקצוע בעיריה, משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות, המשטרה ופיקוד העורף. המטרה היא להחזיר את העיר לנתוני תחלואה נמוכים כפי שעשתה העיריה בחודש מרץ.
נכון להבוקר נרשמו בעיר 161 חולים פעילים. מדובר בעליה של 16 חולים לעומת אתמול.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem