כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע בדיקות קורונה

מאוחדת מגדילה את צוותי הבדיקה בראשון לציון

הבדיקות לתלמידי חטיבת "אחרון הבילויים": מאוחדת מגדילה את צוותי הבדיקה בראשון לציון

למעלה ממאה בדיקות קורונה יבוצעו במרפאת הבדיקה הייחודית של מאוחדת בראשון לציון – החל מיום ראשון, זאת בעקבות נערה בחטיבת "אחרון הבילויים" בעיר שנמצאה כחולה מאומתת.

בעקבות הצורך לדגום 106 תלמידים שנחשפו לתלמידה, החליט אורי אטון, מנהל מרחב יהודה-חוף במחוז דרום במאוחדת לתגבר את הצוותים בצוותי אחיות ומזכירות נוספות.. את מבצע הבדיקות תנהל מנהלת מרפאת 'מאוחדת -קדמת ראשון' רוני יזרסקי. מאוחדת נמצאת כל העת בקשר עם ראש העיר רז קינסטליך, המשנה לראש העיר, אסף דעבול ונציגי מערכת החינוך.

לדברי אורי אטון, מנהל מרחב יהודה-חוף במאוחדת, "בעקבות הדרישה לבצע כמות גדולה מהרגיל של בדיקות לתלמידי החטיבה, הרחבנו את כמות הצוותים בכדי לתת מענה מהיר ומקצועי לתלמידים במינימום זמן. אנו ערוכים לבצע בדיקות מהירות בתוך 24 שעות מדרישה. אני חוזר ואומר: מאוחדת דואגת למבוטחיה וערוכה לתת מענה מהיר לכל צורך שיתפתח באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה. נמשיך לעמוד לרשות מבוטחנו ככל שיידרש. אנו פונים להורי התלמידים הנדרשים לביצוע בדיקה ומתאמים איתם את זמן הבדיקה כך שלא יצטרכו להמתין בתור – רווחת התלמידים והוריהם ונוחות התהליך עומדת לנגד עיננו כחלק מתפישת השירות שלנו".

מנהלת הסיעוד המרחבית עדי ורום הוסיפה כי "אנו רואים כי קיימת עלייה בתחלואה – ואף צפינו אותה. הצוותים במאוחדת ערוכים לתת מענה מהיר ומיידי על פי כל הנחיות משרד הבריאות ונערכים לדגום את מי שנחשף לחולי קורונה או חשוד ככזה תוך 24 שעות, בצורה המקצועית ביותר. אנו לוקחים בחשבון את העלייה בתחלואה, ולראייה: אם בעבר דגמנו מבוטחים בודדים הרי שבמקרים האחרונים נדרשנו לדגום כיתות שלמות. כאמור, מאוחדת ערוכה לכך ואף תגברה את כוחותיה לקראת מבצע הדיגום שיתקיים בראשון לציון".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem