כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע חיסונים בלה-פארק

כל ההטבות למתחסנים בכתבה

חיסון במועדון כושר:מכבי שירותי בריאות בשיתוף עם רשת GO ON: מציבים ניידת חיסוני קורונה במתחם לה פארק*

*מטרת שיתוף הפעולה הייחודי היא לעודד את הציבור הרחב להתחסן נגד קורונה ולחזור לשגרת אימונים וכושר רגילה

*ניידת החיסונים המאובזרת של מכבי שירותי בריאות תוצב
במתחם לה פארק בשד' ירושלים 216-218 בפארק פרס בחולון
היום, רביעי 17.3.21 בין השעות 16:00-20:00

רשת GO ON בחולון ומכבי שירותי בריאות במחוז ירושלים והשפלה יוצאות בשיתוף פעולה ייחודי במסגרתו תוצב ניידת חיסוני קורונה לרווחת תושבי חולון והסביבה.

מטרת שיתוף הפעולה היא לעודד את הציבור הרחב להתחסן נגד קורונה ולחזור לשגרת אימונים וכושר רגילה. לשם כך, רשת GO ON בחולון מעניקה 10% הנחה מהמחיר המלא פלוס מנוי פרימיום במתנה המקנה כניסה לשלושת המועדונים: ימית, בריזה ונופשונית.


ניידת החיסונים של מכבי שירותי בריאות המצוידת בכל האבזור הדרוש למתן החיסון, תוצב במתחם לה פארק בשד' ירושלים 216-218 בפארק פרס בחולון
היום יום רביעי הקרוב 17.3.21 בין השעות 16:00-20:00
על פי תקנות משרד הבריאות הכניסה למועדוני הכושר כיום מותרת רק למי שעבר שני חיסונים וברשותו דרכון ירוק או למחלימים ממחלת הקורונה. בניידת יוכלו להתחסן חברי מכבי שירותי בריאות ללא קביעת תור. וכך מתאמנים שרוצים לחזור לשגרה ולא התחסנו עד כה יוכלו ליהנות מהשירות הנגיש והזמין.

ד״ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות: "שיפור איכות חיי הקהילה שלנו ושמירה על בריאות החברים היא משימה שלקחנו על עצמנו כארגון הבריאות המוביל בישראל. אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת מעגל המתחסנים ופועלים להנגשה וייעול השירותים. שיתוף הפעולה עם רשת GO ON בחולון ופעילות ניידת החיסונים הינה דרך נוספת לדאוג לבריאות חיי החברים. כולנו רוצים לחזור במהרה לשגרת חיים בריאה, כושר ותזונה מאוזנת והחיסון הוא הדרך הטובה והיעילה ביותר להשיג מטרות אלו. אני קורא לכולם לגלות אחריות ולהגיע להתחסן. החזרה לשיגרה ולספורט נמצאת בידיים של כולנו".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem