כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה היה לנו בישיבת המועצה? צפו בעימות הסוער בין בוזגלו לשלומי תמם

כשעל הפרק בישיבת המועצה מספר נושאים, דווקא סוף הישיבה גנב את ההצגה כאשר מיקאל בוזגלו ושלומי תמם התעמתו בינהם על הרקע – את מי הזמינה איילת שקד ללישכתה, אם בכלל?

בתחילת הישיבה העלה בוזגלו הצעה לסדר היום, לפיה הציע הטבות לבעלי עסקים בעיר על רקע השיפוצים הרבים.

ראש העיר מוטי ששון השיב לו שאין אפשרות להפחית ארנונה ללא אישורי שר הפנים והאוצר. יחד עם זאת, במידה וערים אחרות יקבלו הקלות בעיקבות עבודות הרכבת הקלה, הוא ידאג שגם חולון תקבל.

בין היתר בהמשך לישיבת המועצה, אושרה הטבה לתמיכה בקבוצת כדורגל הנשים של העיר ובקבוצת כדורגל החופים.

חברת המועצה אלינור מטלון שאלה בנוגע לחובות של "המועצה לארץ ישראל יפה" לעיריית חולון – האם הם שולמו במלואם? ששון השיב לה שכל החובות שולמו.


בסוף הישיבה נתן ששון את רשות הדיבור לשלומי תמם שפתח בדברי גמרא והמשיך בהאשמות כלפי חבר המועצה מיקאל בוזגלו שהוא פנה לאיילת שקד וביקש לעמוד בראש המפלגה כאן בחולון. הוא אף כינה את בוזגלו בכינויים קשים והזהיר את חברי המועצה מפניו.

בוזגלו מסר לנו בתגובה: "הופתעתי לשמוע את דבריו של תמם. תמם אמר נחרצות ואף דאג להקריא מדף שהכין מבעוד מועד תוך הקפדה וציטטות של כל מילה מילה ופסוק על טענות שיקריות מהשורש. תמם אמר ולא טען שאני מיקאל בוזגלו הוא זה שפנה לאיילת שקד ואני מצטט "הוא גם פונה לאיילת שקד והציע לה לעזור בבחירות". מעולם לא פניתי ביוזמתי לח"כ איילת שקד ושרת המשפטים לשעבר. נהפוך הוא, הם ומי מטעמה פנו אלי בבקשה לסייע. תמם ממשיך בכך שאומר עלי גייס חמישי ומשתמש במטפורות עלובות וירודות לבטח שיקריות. פניתי לתמם ואמרתי לו שעליו לבדוק הדברים טרם פירסומם. לבטח היה כאן מעשה חמור ושפל ביותר מצד מוטי ששון ראש העירייה שנתן במה בישיבת המועצה לדבר שיקרי כזה בלי להצמד לעובדות. עצוב מכך שרציתי להגיב, ששון כמי שמתנהג במשטר חשוך ואפל, לא נתן לי את הכבוד הראוי להשמיע את הטענות מנגד. כמובן שנתתי לתמם לרדת מהעץ שעליו הוא טיפס שיפרסם התנצלות עד 22:30 אך לא עשה כך תמם. לא יקום האדם שישקר ויכפיש את בוזגלו לבטח שהכל שקר ולבטח שהכל נמצא מגובה בפרוטוקול."

שלומי תמם מסר אני עומד מאחורי דברי ולא מתנצל על דבריי.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem