כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה עושים עם השכן הבעייתי?

פסק הדין הזה נוגע בכל אחד מאיתנו

 סכסוכי שכנים הם דבר מוכר ולא זר לאף אחד מאתנו ,לכן האמרה בדוק את השכנים לפני שאתה קונה את הבית היא כל כך נכונה

בתביעה שהוגשה למפקחת על רישום מקרקעין בתל אביב, דגנית קציר- ברין, דנה המפקחת בשאלה האם מותר לשים ציוד אישי ושקיות זבל בשטח הבניין המשותף.

הנתבע הינו שכן, אשר נהג לשים ציוד אישי, כגון: דליים וסמרטוטי רצפה וכן שקיות זבל בחדר המדרגות. בנוסף, הניח חפצים שונים במרתף הבניין ואף התקין גדר, בין מעקה חדר המדרגות לבין קיר חדר המדרגות הגובל בדירתו, ובכך חסם את המעבר לגג הבית המשותף. החפצים הפריעו לגישה למחסן והקשו על ניקיון הבניין. כמו כן, השכן שם דברים על גג הבניין ומנע שימוש סביר בגג ואף פגע באיטומו. עוד הגדיל השכן להשאיר את כלבו בחדר המדרגות, ללא רצועה או רסן, כשדירתו פתוחה לרווחה. על אף פניות חוזרות ונשנות לשכן, הוא לא פינה את דבריו ואף התנכל לתובעת.

בתגובה, טען הנתבע, כי התמונות שצורפו לכתב התביעה הינן ישנות ולא משקפות את הדברים כיום. עוד הוסיף, כי הוא והתובעת אינם מתגוררים באותה הקומה והנתבעת מתנכלת לו מכיוון שהסכים להשתתף בתכנית תמ"א 38 ובשל נטיותיו המיניות. לדבריו, התובעת ביחסי שכנות עכורים עם שאר הדיירים והיא עצמה מאחסנת חפצים ואשפה ליד דירתה.

בפסק הדין, קבעה המפקחת על רישום מקרקעין, כי דין התביעה להתקבל. בהחלטתה ציינה, כי השארת ציוד ואשפה אינם שימוש סביר ברכוש המשותף. כמו כן, הורתה המפקחת על פינוי הגג מהחפצים.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem