כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה עם הכסף?

מה נעשה עם כספי ההורים?

בשנת 2017 התפרסם דו"ח של מבקר עיריית חולון שנגע בין היתר בנושא תשלומי הורים לבתי הספר.

הדו"ח הצביע על חריגות בכספי ההורים ושימוש לא תקין בהם מצד בתי הספר.

ביו השאר נכתב שם על שימוש לא תקין בכספי הורים ושימוש לא תקין בו כאשר נרכשו דרכו מזגנים,מחשבים ועוד ,וכמו כן בוצעו העברות לא תקינות של הכספים.

בין בתי הספר שהוזכרו בדו"ח היו קמפוס ק"ש ,עתידים,נבון,אילון ועוד

בעיקבות הארוע שפורסם אתמול בו תלמיד מבית הספר הרצוג כתב כי "ביום חמישי האחרון נערכו צילומים לספר מחזור בבית ספר שאני לומד בו, אך שבתחילת הצילומים, הוציאו אותי, אני לא הייתי חלק מהצילומים, למה?
מפני שלא הסדרתי תשלום לבית ספר."


מקרה זה אינו יוצא דופן לפני מספר שנים ילד הוצא מהצגת בית ספר וכל זאת לעיני תלמידים וכל זאת משום שלא שילם את תשלומי הרשות לבית הספר.

פנינו לעיריית חולון כדי לברר מה עלה בגורל תוצאות דו"ח המבקר והאם ננקטו מסקנות אישיות כנגד המנהלים בבתי הספר והאם יש קשר בין עזיבת מנהלי בית הספר שארעה לאחרונה גם חטיבת ארן וגם בקמפוס ק"ש וזאת תשובתם.

אין קשר בין עזיבת מנהלי בתי ספר לבין דו"ח המבקר ולא ננקטו צעדים אישיים כנגד אף מנהל בעיר.

בתי הספר פועלים בהתאם להנחיות של חוזר מנכ"ל משרד החינוך, העוסק בתשלומי הורים, ובמידה שנותרות יתרות בתי הספר, מחזירים אותן להורים.

יודגש, כי את בתי הספר מלווה רו"ח דניאל שלו שבודק את התנהלות בתי הספר. כמו כן, כל הליקויים שעליהם הצביע המבקר כבר טופלו.

מי שהובילה את מחאת ההורים וחשפה את השימוש הלא תקין בכספי ההורים היתה ליאורה פור יו"ר המשמר החברתי בחולון אומרת לנו מנהלי בתי הספר צריכים לתת את הדין על שימוש בכספי ההורים ללא רשות ההורים.

פיצ"י דובינר מוביל המאבק לחינוך חינם מוסר למערכת מה שקורה בחולון זו בזיון .ההתנהלות בכספי הורים לא תקינה בלשון המעטה העיר חולון זו העיר שאני מקבל הכי הרבה תלונות בנוגע לכספם של ההורים כל הכספים שהוזכרו בדו"ח המבקר היו צריכים להיות מוחזרים להורים.

.בנוגע למקרה של הנער מהרצוג הוא נובע מכך שאף אחד אינו לוקח אחריות יש פגיעה בחוק זכויות הילד בגלל בצע כסף ,אני מתפלל שילדי הרווחה יהיו פטורים מראש מכספי הורים כדי שמקרים כאלו לא יחזרו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem