כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מורה בבית ספר נבון נמצאת בבידוד בחשד שנדבקה בקורונה

הורים מבוהלים הוציאו את ילדיהם מבית הספר מחשש להדבקה מהקורונה

בהלת הקורונה מתפשטת גם למוסדות החינוך בחולון למערכת הגיעו מידע לפיו מספר הורים ששהו בחו"ל נמצאים כרגע בבידוד וגם על מורה בבית הספר נבון שיש חשד שנדבקה בקורונה והמשיכה להגיע לבית הספר.

מבית הספר יצאה הודעה להורים המודאגים ובה נאמר אתמול נכידוע אחת ממורות ביה"ס ל"הסגר" בביתה, בהמשך להנחיות משרד הבריאות בנושא הקורונה. המורה ביקרה בחנות "הפיראט האדום" ביום רביעי האחרון. עד אתמול – משרד הבריאות הודיע שכל מי שהיה בחנות ביום שלישי צריך להיכנס להסגר. אתמול שונו ההנחיות ליום רביעי, ועל-כן פנתה המורה, מתוך אחריות ציבורית ואישית, למשרד הבריאות, והחל מאתמול המורה נמצאת בביתה, עד יום רביעי בשבוע הבא.
המורה בריאה לחלוטין, ואין לה כל תסמינים של מחלה כזו או אחרת. בכוונת המורה להיבדק בהמשך, למרות שמשרד הבריאות לא מנחה על כך. נאחל לה המשך בריאות שלמה!
בהנחיית משרד הבריאות, משרד החינוך והנהלת ביה"ס – שגרת הלימודים, המבחנים והאירועים בביה"ס נמשכת כסדרה, ללא כל חשש. המורה פעלה באחריות, וברגע שנודע על שינוי הנהלים במשרד הבריאות, היא פעלה בדיוק כמצופה ממנה. אין כל חשש לגבי אנשים נוספים, וכל מי שהיה בקשר עם המורה בימים האחרונים מתבקש להתנהל כרגיל לחלוטין.

הורה מודאגת אף העלתה פוסט זועם לרשתות החברתיות ובו כתבה

מורה מבית הספר נבון בחולון נמצאת בבידוד בית מספר ימים מאוחר יותר מהנדרש בפועל על ידי משרד הבריאות.

הנהלת בית ספר נבון בחולון הסתירה מהורי התלמידים הלומדים בבית הספר, את העובדה כי המורה ביקרה שבוע שעבר בחנות הפיראט האדום באור יהודה והמשיכה להגיע לבית הספר אתמול (ראשון), על אף שיצאו הוראות ברורות ממשרד הבריאות כבר ביום חמישי האחרון ב-28 לחודש.


לתשומת ליבכם המורה באה במגע עם המורים בחדר המורים ועם התלמידים באופן אישי בשעת מבחן בבית הספר.

הנהלת בית הספר לא הוציאה הודעה רשמית על כך להורים עד כה.

רק מחר בבוקר "יעדכנו" את ההורים, חרף העובדה כי הקורונה הינה מגיפה מדבקת (על פי נתוני משרד הבריאות העולמי) בבית הספר מתנהלים באדישות ובקור רוח לנתונים.

הנהלת בית הספר מחכה שמישהו יחלה ואז כפי הנראה ישנו את הנחיות ההגעה לבית הספר.

ביזיון של התנהלות וחוסר אחריות גורפת של המורה וצוות ההנהלה, עקב העובדה כי היו צריכים לנהוג בשקיפות מלאה מול ההורים ולתת להורים את הזכות לקבל החלטות לגבי הגעת ילדיהם לבית הספר.

מעיריית חולון נמסר: המורה פעלה על פי הנחיות משרד הבריאות, שכן ביקרה בחנות ביום רביעי בשבוע שעבר,

ואילו הנחיית המשרד להיכנס לבידוד בית התייחסה בתחילה רק למבקרים בחנות עד יום שלישי.  

אתמול נודע למורה כי ההנחיה הורחבה גם למבקרים בחנות ביום רביעי ועל כן, היא נכנסה לבידוד ביתי באופן מיידי.

יצוין, כי המורה שהתה בבית הספר בימים שישי וראשון ומינהל החינוך בעיריית חולון מצוי בקשר שוטף עם משרד הבריאות,

שלא הנחה, נכון לשעה זו, כל הנחיה להיערכות מיוחדת בבית הספר.   

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem