כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מורה בחולון אובחנה כחולת קורונה

כל הפרטים על פתיחת שנת הלימודים בחולון

מורה בבית ספר "שמיר" בחולון התגלתה היום (רביעי) כחולת קורונה, כבר ביום הראשון ללימודים – כך מפרסם העיתונאי נועם (דבול) דביר ב"ישראל היום".

בשל כך התבקשו ההורים שקיבלו בשעה עשר בבוקר הודעה – לאסוף את הילדים ולהיכנס מיידית לעשרה ימי בידוד.
מהדברים שנכתבו עולה כי המורה עשתה בדיקת PCR לפני יומיים ומשלא קיבלה תשובה לפני פתיחת השנה, ביצעה בדיקה מהירה ויצאה שלילית.


בתוך כך, כ-40,000 תלמידים פתחו הבוקר (רביעי) את שנת הלימודים בחולון. לאחר היערכות נרחבת ועבודות שיפוץ וניקיון במוסדות החינוך, נפתחה שנת הלימודים תשפ"ב בכל מוסדות החינוך בעיר כאשר לכולם ברור, שגם השנה הזו תדרוש הרבה סבלנות, גמישות ויכולת השתנות בהתאם לצרכים. התלמידים והתלמידות התרגשו לחזור למוסדות החינוך ולפגוש את חבריהם ואת הצוותים החינוכיים. בבתי הספר ובגנים חיכו לתלמידים קבלות פנים חגיגיות שהכינו לכבודם הצוותים עם בלונים בכניסה, שלטי ברכה לילדי א' ומוזיקה.


כמדי שנה, גם הפעם במתכונת מצומצמת, סיירו ראש העיר מוטי ששון, מנכ"ל העירייה ארז ניסים, ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ובכירים ממינהל החינוך במספר בתי ספר והתרשמו ממוכנותם, שוחחו עם הצוותים ואיחלו לתלמידים הצלחה ובריאות.
את היום פתחו בבית הספר היסודי שמיר בקריית אילון, שם פגשו בחצר את ילדי א' והוריהם הנרגשים. משם המשיכה המשלחת לבי"ס שער האריות בקריית שרת, והתרשמו מהשיפוץ שעבר בית הספר ובמיוחד מהספרייה החדשה. בקריית החינוך הראל בני עקיבא שבג'סי כהן שוחח ראש העיר עם התלמידים בכיתה ומשם המשיכה המשלחת לבית הספר שחקים לחינוך מיוחד לבני נוער וברכה את אנשי הצוות על עבודת הקודש שהם עושים. הביקור נחתם בביה"ס השש שנתי ק"ש שבו נפגשו עם המנהל החדש ואיחלו לו הצלחה.


לדברי ראש העיר, מוטי ששון: "זו השנה השנייה שאנו פותחים שנת לימודים בתקופה לא פשוטה, המציבה אתגרים גדולים למערכת החינוך איך ליצור למידה משמעותית ומועילה גם כשיש קשיים אובייקטיביים. לא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לאפשר לילדי העיר ולצוותים החינוכיים לקיים את שנת הלימודים בצורה טובה, בריאה ומוצלחת".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem