כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מותג הקפה סטארבקס מגיע לחולון

מותג הקפה הבינלאומי 'סטארבקס' בבית קפה מקים פופ אפ באמצע סופר 'חצי חינם'

רשת הסופרים המובילה 'חצי חינם' יצרה שיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו ייפתחו דוכני פופ אפ של מותג הקפה הבינלאומי סטארבקס. לקוחות הרשת יוכלו לקחת 'הפסקת קפה' במהלך הקניה, ולהתפנק בקפה איכותי ובמגוון טעמים, ללא עלות.

דוכני פופ אפ של מותג הקפה סטארבקס נפתחו השבוע בשלושת סניפי הדגל של רשת חצי חינם: חולון, הוד השרון וראשון לציון. הרשת המובילה בחוויית קניה ייחודית ולא שגרתית ללקוחותיה, יצרה שיתוף פעולה עם סטארבקס, במסגרתו הצרכנים יוכלו לגשת לפופ אפ, וליהנות מהפסקת קפה במהלך הקניה, בחינם ובמגוון טעמים. קפסולות הקפה של סטארבקס, אחד ממותגי הקפה המובילים בעולם, משווק על ידי חברת אסם-נסטלה בישראל. הפופ אפ יהיה פתוח ללקוחות חצי חינם עד ה-18.6.

אורית שלום בג, סמנכ"לית שיווק וסחר ב"חצי חינם": "חצי חינם היא רשת המזון המובילה בישראל בחוויית הקנייה, וככזו החלטנו לבצע מהלך חדשני וראשון מסוגו. שיתוף פעולה עם מותג הקפה העולמי סטארבקס והקמת 'בית קפה' פופ אפ במספר סניפי הרשת, יוצרים חווית קניה לא שגרתית וייחודית עבור לקוחותינו. מזמינים את כולכם להגיע וליהנות מאווירה בינלאומית ומטעמי קפה איכותיים ומפנקים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem