כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחר חוזרים ללימודים

המיתוה של ראשון לציון לחזרה ללימודים

ליאל אבן זוהר, מחזיקת תיק החינוך: עיריית ראשון לציון מברכת על פתיחת כיתות ד עד י בחוץ בקפסולות אנחנו חושבים שזה טוב שהילדים יפגשו עם המחנכים ויעשו שעת חברה לעומת זאת חשבנו שמתוונהגנים מוקדם מידי אבל אנו נערכים כמו שמשרד החינוך ביקש מאיתנו.

מחר ראשון לציון פותחת מחר את שערי בתי הספר לכיתות ד-י למפגשים חברתיים וחינוכיים, בשטח פתוח ובקפסולות. אנחנו חושבים שזה צעד נכון לילדים בגילאים הללו. המנהלים והמחנכים יעבירו את חלוקת הילדים ושעות ההגעה לביהס. לגבי ילדי הגנים וכיתות א-ג: ב-72 שעות האחרונות רז קינסטליך – ראש עיריית ראשון לציון שמחויב לבריאות הילדים והתושבים, וכולנו בהנהלת העירייה ומינהל החינוך, הפעלנו כל לחץ אפשרי, על מנת להפעיל בעיר מתווה פתיחת לימודים לגנים שיהיה הגיוני ושקול ויתן מענה טוב יותר להורים בלי לסכן את הילדים ובלי להותיר אותם שעות ארוכות בחוץ. משרד החינוך לא קיבל עמדתנו בענין זה ומתעקש על המתווה הקיים. לכן אנחנו פותחים את הגנים אבל מותירים לשיקולכם, ההורים, אם לשלוח מחר את הילדים לגנים עד כיתות ג׳ – או לא. הילדים ישהו רק מחוץ למבנה, בקפסולות של עד 8 ילדים בשטח הפתוח, במספר שעות וחלוקת ימים על פי החלטת הגננת. באחריות המחנכות והגננות ליצור איתכם קשר באשר לחלוקת הילדים בכל סבב. זה הרגע לקרוא לחברים, לשכנים ולהורים, להבדק ולהתחסן. אנחנו יכולים תוך ימים ספורים להיות ירוקים ולחזור לשגרה. בואו נעשה ז

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem