כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחר ל"ג בעומר, יתקיימו גנים וצהרונים בראשון לציון

מחר ל"ג בעומר, יתקיימו גנים וצהרונים בראשון לציון

מחר, ל"ג בעומר, יתקיימו גנים וצהרונים

עיריית ראשון לציון מודיעה כי מחר, ל"ג בעומר, יפעלו גני הילדים בבוקר ומשעה 14:00 יחלו הצהרונים * ראש העירייה, רז קינסטליך: "בעת הזו הרצף הלימודי הכרחי, אני מודה לסייעות שגילו אחריות והתגייסו להפעיל את גני הילדים" * עיריית ראשון לציון הייתה הרשות היחידה שפתחה אתמול את הצהרונים ואת מפעל ההזנה

מחר, ל"ג בעומר, יפעלו גני הילדים והצהרונים בראשון לציון. העירייה והחברה העירונית הצליחו להשלים את ההיערכות והגיעו להסכמה עם הסייעות ומפעילות הצהרונים ויפתחו מחר את הגנים והצהרונים בהתאם לחלוקת הקבוצות שנקבעה עם החזרה ללימודים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אחרי כמעט חודשיים מחוץ למערכת החינוך, הרצף החינוכי הכרחי עבור הילדים. אני מודה לסייעות שגילו אחריות והתגייסו להפעיל את גני הילדים".
ראש העירייה הודה גם למינהל החינוך והחברה העירונית שפעם אחר פעם מצליחים לעמוד באתגרים שזימן משבר הקורונה ולאפשר את הלימודים בבתי הספר ובגנים כבר ביום הראשון להקלות.
"על רקע מחסור חמור בכוח אדם וכמעט בלי זמן להתארגנות, הצלחנו לפתוח את בתי הספר בשבוע שעבר, את גני הילדים והצהרונים וכעת לאפשר את הלימודים בגנים בל"ג בעומר, לא מובן מאליו" אמר קינסטליך.

עיריית ראשון לציון הייתה הרשות היחידה שפתחה אתמול את הצהרונים. כ-260 צהרונים נפתחו וכן חולקו ארוחות על ידי חברת הקייטרינג. החברה העירונית הפעילה גם 40 כיתות מעונות יום בהם ילדים מגיל אפס ועד שלוש.

מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן זהר: "אחרי מאמצים רבים שהשקענו בימים האחרונים והירתמות של הסייעות וצוותי החינוך אני שמחה שהצלחנו לעמוד במשימה ולאפשר את פתיחת גני הילדים והצהרונים מחר. אנו ממשיכים במאמצים כבירים לאפשר גם את פתיחת גני הילדים של החינוך המיוחד."


השבוע פורסם דו"ח החוסן האזרחי במשבר הקורונה שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ממנו עולה כי 84.8% נותנים אמון בעיריית ראשון לציון. הדבר בא לידי ביטוי באחוז נוכחות גבוה בגני הילדים ובבתי הספר. נכון לאתמול, עמדה הנוכחות בבתי הספר על כ-73% ובגני הילדים על כ-80%, גבוה משמעותית יותר מהממוצע הארצי.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem