כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מיננה מגיעה לראשונה לחולון

חנות עודפים פופ-אפ ראשונה מסוגה של מותג הילדים מיננה

מיננה מגיעה לראשונה לחולון

מרכז "אאוטלט פרימיום סנטר" בחולון מתחדש בחנות עודפים פופ-אפ ראשונה מסוגה של מותג הילדים והתינוקות האהוב

מיננה, מותג הילדים האהוב והותיק פותח בימים אלו את חנות העודפים הראשונה שלו במרכז "אאוטלט פרימיום סנטר" שבחולון. המותג שנוסד בשנת 2007 ומתמחה במוצרי טקסטיל לתינוקות וילדים באיכות מעולה ובמחירים סבירים, החליט לפתוח חנות פופ-אפ של עודפים למשך חצי שנה, במחירים אטרקטיביים במיוחד. לרשת יש 7 חנויות במיקומים מרכזיים בהרצליה, תל אביב, גבעתיים, נתניה, עמק חפר וכפר סבא ולמעלה מ-150 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

הרשת מצטרפת לרשימה מכובדת של מותגים מובילים שבחרו לפתוח במקום את חנויות האאוטלט שלהם, כמו ריבוק, מגה ספורט, סטיב מאדן, ניין ווסט, נאוטיקה, פומה, רנואר ועוד.

פירוש שם הרשת "מיננה" הוא "הילד שלי" בספרדית, ועל כן המותג שם דגש על ערכים כמו בטיחות, חדשנות, איכות, עיצוב מתוך אהבה ופונקציונאליות, והודות לגישתה החברה זכתה לפרסים בינלאומיים יוקרתיים רבים. המותג הוקם על ידי 3 אמהות, שמטרתן הייתה להפוך את חיי ההורים לנוחים וקלים יותר.


מבקרי האאוטלט ייהנו ממבצע משתלם במיוחד, המציע 4 פריטים ב-100 ₪ בלבד, לצד מגוון פריטים ב-50% הנחה (טווח המחירים לאחר ההנחות נע בין 25-79.90 ₪ לפריט) והטבות מתחלפות שמתעדכנות על בסיס שבועי.

כתובת: רחוב המשביר 1, אזור התעשייה חולון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem