כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מיקאל בוזגלו עוזב את מועצת העיר

צפו בנאום הפרדה האחרון מישיבת המועצה

בתום חצי קדנציה עוזב מיקאל בוזגלו את מועצת העיר ומפנה את מקומו לחברו לסיעה יעקב מזרחי.

מיקאל שהתרגש מעט בנאומו ציין כי בפוליטיקה הוא גילה והבין שעולם כמנהגו נוהג ,אני רוצה להאמין שאנשים פועלים לפי השליחות שלהם ולא לפי אינטרסים צרים.

תמיד אנו ברשתות החברתיות עושים למען האחר מתוך אחדות ואהבה ואנו מגיעים לקשישים וסועדים אותם עד יום מותם ורק מי שחי בשטח רואה את האנשים השקופים אני מקווה שתשימו את האגו בצד ותהיו קשובים לתושבים ולאחר.

יש לנו עובדי עירייה מצויינים תנו להם כלים כדי להצליח והם יצליחו.

אני מקווה שתעשו בדק בית ותעשו למען האחר.


יעקב מזרחי שהחליף את מיקאל בוזגלו כתב ברשתות החברתיות:

בישיבת מועצה שהתקיימה ביום ראשון ,בין שלל הנושאים הייתה בקשה של חבר המועצה מיקאל בוזגלו,להודיע הודעה אישית.

כצפוי,ההודעה הייתה על התפטרותו מהמועצה והעברת השרביט אלי,זה לא סוד שהיה קיים בנינו הסכם רוטציה ופה אני חייב לציין משהו שלא קיים כמעט במערכת הפוליטית,הסכם הרוטציה לא נחתם מעולם,זה היה הסכם ג'נטלמני, אני אישית מההיכרות שלי עם מיקאל ידעתי שזה יקויים,חרף כל מיני שמועות…

אני רוצה להודות לחברי על השנים שהיה במועצה,אחד מלוחמי הצדק למען החלש,אדם עם לב ענק שמשקיע זמן יקר למען החלש והנזקק, מיקאל,אני מאחל לך הצלחה ואני בטוח שעוד נשמע ממך.תודה!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem