כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מי אחראי להוצאת הפייק ניוז?

מי אחראי להוצאת השמועות על חולי הקורונה במרכז סאדאב בחולון

בימים אלו של קורונה הודעות רבות ברשתות החברתיות מופצות שחלקן הודעות כזב (פייק ניוז).

ביומיים האחרונים מופצות הודעות כזב על מרכז סאדאב בקריית בן גוריון.

ההודעות מדברות על בעלי חנויות שנמצאו מאומתים לקורונה והסתובבו ללא מסכות.

ההודעה עצמה מסתבר פגעה בבעלי מרכז העסקים שרק לאחרונה החל להתרומם והעסקיו החלו להתאושש.

דניאל שמש הבעלים של מספרת קלאס A אומר למערכת: מאתמול אני מקבל עשרות הודעות של לקוחות שלא רוצים להגיע למספרה. בתחילה לא הבנתי מדוע, עד שעובד מהמרכז הראה לי הודעות ווטסאפ שמופצות בעיר ומדברות על כך שמסוכן להגיע לכאן כי היו כמה חולי קורונה.


אז ראשית חשוב להבהיר – אכן ישנו חולה קורונה והוא נמצא כבר שבוע וחצי בבידוד.

המרכז בטוח ואני קורא לכולם להגיע. כולם פה מקפידים על בטיחות המבקרים.

אלן מהחנות של אלברטו ששמו הוזכר בהודעות אומר למערכת: יצאתי לחופשה בסוף שבוע שעבר במהלכה לא הרגשתי טוב. כשהגעתי לביתי בתום החופשה, החלטתי להישאר בבית בגלל שלא הרגשתי טוב. עשיתי בדיקת קורונה וניכנסתי לבידוד מרצוני, מכיוון שפחדתי להסתובב ולהדביק חלילה אנשים. אפילו ביקשתי שיביאו לי אוכל לביתי ברגע שנודע שהבדיקה יצאה חיובית. אני כרגע בבית ומשפחתי עברה גם היא בדיקה והיא יצאה תקינה.

ביום חמישי העובד שלי הרגיש לא טוב, מייד שלחתי אותו לביתו וביקשתי שינוח וסגרתי את הסניף. חשוב להדגיש, הסניף בנווה רמז עובד ופועל כרגיל. לנו יש השערות לגבי מפיץ השמועה הכוזבת ואנו מפעילים משרד חקירות כדי לעלות על עיקבותיו.

משיחות עם בעלי העסקים במרכז, כולם היו בדעה אחת: אנו קוראים לכולכם להגיע למרכז. אצלנו בטוח וכולנו מקפידים על חבישת מסכות והנחיות משרד הבריאות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem