כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מי אכל ולא שילם בגורדוס

מיסעדת גורדוס מבקשת את עזרת הציבור

במסעדת גורדוס מבקשים את עזרת הציבור נופית מנהל המסעדה מציינת שבתאריך 7.9 יום ב' הגיעו זוג גברים בסביבות השעה 19:00 בערב למסעדה, סימנו למארחת שהם כבדי שמיעה והשאירו אצלה מס טלפון שגוי

המארחת הושיבה אותם ליד הכניסה למסעדה, אך הם התעקשו לעבור לשבת ליד הדלת האחורית. הם הכירו מראש את היציאה האחורית ואפילו בדקו שהדלת פתוחה לפני שהתיישבו שם

הסועדים הזמינו שתי מנות המבורגר ושתיה קלה, ובתום הארוחה קמו לשירותים ומיד משם חמקו מהדלת האחורית בלי לשלם

ממסעדת גורדוס נמסר כי הם אנחנו מתקשים להאמין שבימים כגון אלה יהיה מי שיפגע באופן מכוון בעסקים קטנים, אך כל נסיון לאתרם או ליצור עמם קשר לא צלח

בנוסף הם מבקשים את עזרת הציבור באיתור הסועדים, וכמובן אם נפלה טעות והתקרית המוזרה תתברר כשונה- יותר מנשמח לפרסם הבהרה בנושא. במידה וימצאו וישלמו את חובם, אנו מתחייבים לתרום את הסכום לעמותת 'שמע', עמותה הפועלת לשילובם של אנשים חרשים וכבדי שמיעה במעגלי החיים.


נופית מנהל המסעדה מציינת בנוסף שעדיין לא הם לא נתפסו וגם לפני שפרסמו לציבור הרחב את דבר המעשה הם ניסו לאתר את הסועדים באמצעות מספר הטלפון שהם השאירו אך לשווא.

עדיין לא הוגשה תלונה במשטרה אנחנו נותרנו בהלם מהמעשה הסכום הוא באזור ה170 שקלים ופשוט לא האמנו אנו מבינים את הלחץ הכלכי שאנשים נמצאים היום אך אנו תמיד מוציאים כריכים ללקוחות בחוץ.

שאנו מזהים מצוקה כלכלית אנו ישר מזהים ואנו עוזרים ישר.

המצב הכלכלי לא מי יודע מה אנו נלחמים על החיים שלנו בימים אלו אנו לפני עוד סגר ,עדיין מלקקים את הפצעים מהסגר הקודם ,הסגר הנוסף יקח אותנו אחורה.

למרות שנהיה סגורים עדיין נעבוד תחת משלוחים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem