כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מי שלא מנקה – מנכים לו

200 דוחות חולקו במבצע מיוחד של הפיקוח העירוני

במבצע מיוחד של הפיקוח העירוני ניתנו קנסות לתושבים שלא אספו את צואת כלביהם מהשטח הציבורי

הקנס על עבירה זו – 730 ש"ח

מבצעים אלה יימשכו גם בעתיד לצד פעילות האכיפה השוטפת בנושא

אחד הדברים הכי מרגיזים זה להיתקל במה שמשאיר אחריו הכלב על המדרכה או בגן הציבורי. מדובר לא רק  במפגע אסתטי, שמדיף ריח רע ומסכן את בריאות הציבור, אלא גם עבירה שהקנס עליה לפי חוק העזר העירוני הוא 730 שקל.

בשבועות האחרונים ביצע אגף הפיקוח והשיטור העירוני פעילות אכיפה מאומצת בנושא חובת איסוף צואת כלבים וכנגד כלבים מסוכנים ובעלי חיים משוטטים. נרשמו כ 200 דוחות בנושאים אלו כאשר כמחציתם בגין אי איסוף צואת כלבים והשאר כנגד כלבים משוטטים, כלבים ללא רצועה וכלבים מסוכנים ללא זמם (מחסום).  צוותים של הפיקוח העירוני ביצעו את האכיפה ברחבי העיר תוך התמקדות בגינות ציבוריות ובמוקדים שבהם התקבלו תלונות רבות במיוחד על צואת כלבים.


ד"ר ויקטור חדד, הווטרינר העירוני: "צואת כלבים עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים, שגדלים בצואת הכלבים ועלולים לגרום למחלות בבני אדם או בבעלי חיים. בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לפח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית. מומלץ לטייל תמיד עם הכלב כאשר הוא קשור ברצועה, וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר שעלול להזיק לבריאותו".

מהפיקוח העירוני נמסר, כי מבצעים ממוקדים אלה יימשכו לצד פעילות האכיפה השוטפת.

בעירייה קוראים לבעלי הכלבים לקיים את הוראות החוק, להתחשב באיכות החיים של התושבים ולמנוע מעצמם אי נעימות ותשלום קנסות.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem