כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מכתב התמיכה של התלמידים בגימנסיה ע"ש חיים הרצוג

הסערה שהביאה למכתב התמיכה

ביום חמישי האחרון נכתב פוסט ברשתות החברתיות על ידי תלמיד בגימנסיה הרצוג בחולון בה הוא טען: "ביום חמישי האחרון נערכו צילומים לספר מחזור בבית ספר שאני לומד בו, אך בתחילת הצילומים, הוציאו אותי, אני לא הייתי חלק מהצילומים, למה?
מפני שלא הסדרתי תשלום לבית ספר."

הטעון של התלמיד כי לא הורשה להצטלם יצר סערה גדולה ואתמול הוציאה מועצת התלמידים בהרצוג הודעה שהופצה ברשתות החברתיות בה נאמר כך:

"אנו נציגי מועצת התלמידים מגימנסיה הרצוג בחולון רוצים להתייחס למקרה שקרה לאחד מתלמידי בית הספר.אנו יכולים להעיד שבית הספר מעניק תמיכה מקיפה בכל התחומים ,בין אם מבחינה לימודית או כלכלית מבחינה ריגשית או כל תחום שבו נזעק לעזרה,ישנם פרוייקטים רבים העוזרים לתלמידים בעלי קשיים כאלה ואחרים לדוגמה:בית הספר מחלק כל בוקר כריכים לתלמידים ניזקקים,מעניק מילגות ,מקיים תיגבורים אינסופיים בשעות אחר הצהריים ללא תשלום וגייס תרומות מחשבים בתקופת הקורונה למען התלמידים וההצלחה שלהם.

מה שמאחד את הגימנסיה שלנו הוא הצוות המסור האכפתי והמכיל הדואג לתלמידים כאילו הי אחד מבני המשפחה.כל תלמיד בהרצוג יסכים ללא עוררין שהרצוג זו משפחה וזו תחושה שאפשר להרגיש אותה מהבוקר טוב שנאמר לשומר בשער ועד למנהל שניתן לפנות אליו בכל בעיה כל הזמן.

חשוב לציין כי תגובה זו נמסרת מיוזמתנו האישית בלבד ומתוך כוונה להסביר מה זו גימנסיה הרצוג בשבילנו."


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem