כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מנהל אורט חולון שלומי גנון: ההחלטה שהתקבלה לא הייתה פשוטה

ראיון בלעדי עם שלומי גנון מנהל אורט חולון

לפני מספר שעות פרסמנו על כך שבעקבות השתתפות במסיבה: כל תלמידי החטיבה העליונה באורט חולון יעברו מחר בדיקות לקורונה

בדיווח שהבאנו אליכם ציינו כי מנהל בית ספר אורט חולון שלומי גנון, שזיהה מספר תלמידים מבית הספר במסיבה בסרטונים אליהם נחשף, פנה לאגף החינוך העל יסודי בעירייה והעלה חשש לפתוח את בית הספר ללמידה.

לאחר תחקיר אותו ביצענו במערכת מתברר כי המסיבה המדוברת אורגנה על ידי חניכים מתנועת נוער בעיר ללא ידיעת התנועה וללא ידיעת בתי הספר שהחניכים היו שייכים אליהם.

עוד מתברר כי המשתתפים ששהו במסיבה לא היו רק מבית הספר אורט אלא כנראה מעוד כמה בתי ספר בעיר.לכן לא ברורה הסיבה למה לא נערכות בדיקות גם בבתי ספר אחרים.

מברור עם גורמים בתנועת הנוער הובהר שהם לא ידעו על המסיבה והיא נערכה ללא ידיעתם וכי כעת מתבצע תחקיר בנושא כמו כן מחשש להדבקה הפעולות שם יערכו מחר בזום.


בעיקבות הארועים שלומי גנון מנהל אורט חולון הסכים לומר מספר דברים למערכת:

במוצאי שבת הובאה לידיעתי הידיעה כי נערכה ביום שישי, ערב קודם, מסיבה רבת משתתפים, ובה נכחו גם תלמידים מבית ספרנו, כמו גם מבתי ספר אחרים. אדגיש, המסיבה המדוברת לא התקיימה בשטח בית הספר, ולא מטעם בית הספר, אלא כיוזמה פרטית.

עם היוודע הדבר, התכנס צוות ההנהלה לשיח ראשוני שנמשך גם ביום ראשון, אז גם ראש העיר ומנהלת האגף לחינוך התערבו וסייעו.

ההחלטה שהתקבלה, לא הייתה פשוטה, לסגור את בית הספר, לאפשר כרגע למידה מרחוק, ולקיים מאות בדיקות לגילוי נגיף הקורונה לתלמידי החטיבה העליונה.

אכן, כפי שאמר ראש העיר, בזמן שאנחנו כל כך עסוקים להחזיר את התלמידים ללמידה בבית הספר, פעולות שאינן אחראיות לא רק שהן מטרידות, אלא גם מתסכלות, עליהן יש להוסיף את הסיכון המיותר.

מחר, מאות מתלמידנו יעברו את הבדיקה, אשר תאפשר לנו אכן לפתוח את שערי בית הספר, באופן בטוח לטובת כולם, לרבות תלמידי שכבות יא-יב, אשר מצפים כבר להיבחן בבחינות הבגרות הקרבות ולחדש את הקשר הפרונטאלי עם המורים.

כמובן, שכל צעדינו נעשו בשיתוף ובגיבוי וועד הורים בית ספרי.

מחר, יום שלישי, החל משעות הבוקר, נקיים בדיקות קורונה לכלל תלמידי החטיבה העליונה.

הדבר הינו מתבקש על מנת שנוכל לייצר למידה תקינה, במרחב בית הספר, זאת לאור העלייה בתחלואה ולצערנו בשל ארועים חברתיים חסרי אחריות שהתקיימו בנוכחות בני נוער, חלקם מבית ספרנו.

הבדיקה איננה חובה או בכפייה, זו בקשה. אך עדיין, בגלל שיש בקרבנו בני משפחה רבים בסיכון, והחשש שמא תלמיד/ה עלולים להדביק אחרים בנגיף, להכניסם לבידוד ואף לסגור את שערי בית הספר ללמידה פרונטאלית, ההנהלה בשיתוף ובגיבוי וועד ההורים הבית ספרי, מבקשים להגיע ולהיבדק.

מקווים לבשורות טובות ולחזרה לשגרה במהרה ככל האפשר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem