כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מסלול ההליכה והריצה "גולדה" בחולון התחדש בשילוט מאויר חדש

מסלול ההליכה והריצה הפופולארי "גולדה" בחולון, התחדש היום בשילוט מאויר חדש, שכולל הכוונה ומדידת מרחקים. באיורים, פרי מכחולו של המאייר והקריקטוריסט החולוני, דודי שמאי, שבוצעו בהזמנת עיריית חולון, נראית דמותה של ראשת הממשלה לשעבר, גולדה מאיר ז"ל, כשהיא עסוקה בפעילות ספורטיבית: רצה, רוכבת על אופני כושר ועושה כושר על מתקן מתח. הדמות אוירה באופן הומוריסטי, כשהיא מצוידת, כמובן, בסממן "גולדה" מובהק – נעלי גולדה…

מסלול "גולדה" כולל 3,300 מטרים ומשתרע על פני הרחובות גולדה מאיר, דוד אלעזר, מנחם בגין וראובן ברקת. הוא נסלל בשנת 1990, ביוזמת עיריית חולון, כשבתחילה היו באזור רק חולות ובנייני מגורים ספורים. במקום הותקנו בזמנו ברזיות מים, לוחות מודעות ואפילו שני מתקני טלפון ציבורי. מדובר במסלול אהוד מאד על החולונים, שפעיל במשך שעות רבות ביממה ומלא בצועדים ורצים, שמוצאים אותו נוח לפעילות ספורטיבית. בעבר, כאשר המסלול לא כלל כבישים, השתמשו בו גם תלמידי בתי הספר לצורך עריכת מבחני כושר שונים וגם ילדי הגנים נהגו לצעוד בו.

בין היתר, כולל כיום המסלול מתחם כושר גדול מוצלל ברחוב ברקת, צמוד למרכז הספורט בריזה, שבו מתקני כושר הידראוליים וכן, מתחם כושר בצומת דוד אלעזר ומנחם בגין. בנוסף, מותקנות ברזיות בפינת הישיבה בצומת ברקת ובגין ובגן סיפור המפוזר מכפר אז"ר שבתוואי המסלול, וכן ברזייה משולבת להולכים על שתיים ולהולכים על ארבע ברחוב ברקת. בפאתי גן הסיפור, בשדרות בגין מוצב גם משקל דיגיטלי.

באחרונה, שיפצה עיריית חולון חלקים מהמסלול, במסגרת כך פורק אספלט שבור ונסלל חדש, חודשו קווי תחימת המסלול וכן הונגשו מעברי החצייה למעבר קל ובטוח.

צילום: עיריית חולון / איור: דודי שמאי


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem