כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפנים את הרכבים הנטושים

מבצע פינוי רכבים נטושים בראשון לציון

מפנים את כלי הרכב הנטושים מרחובות העיר ראשון לציון.
פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון פתחו במבצע נרחב לפינוי כלי רכב נטושים ברחבי העיר. המטרה למנוע מפגעי בטיחות, פגיעה בסביבה, ובאיכות החיים של תושבי העיר.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "מדובר במפגע בטיחותי וסביבתי שלצערנו הרב עד היום לא קיבל את הטיפול הדרוש. הרכבים הנטושים תופסים ברב המקרים חניות וישנם תושבים רבים שסובלים מהמפגע שלא לדבר על הסכנה של ילדים שמחקים ברכבים הללו בייחוד בחופש הגדול."
מאז החלו בימים האחרונים למפות את היקף התופעה בעיר אותרו לא פחות מ 142 כלי רכב נטושים. פקחי החברה גררו למגרש אחסנה עירוני עוד 34 כלי רכב נטושים.
בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון אומרים כי תופעת נטישת כלי רכב היא מסוכנת ביותר החשש כי כלי רכב נטוש עשוי לשמש מלכודת מוות לילדים שרואים בכלי רכב כאלה כמתקן משחקים והם עשויים להילכד בתוכו.
מעבר לסיכון הבטיחותי המצאות כלי רכב נטושים במרחב הציבורי יש בו לפגוע פגיעה קשה באיכות החיים ובסדר הציבורי כלי רכב כזה מהווה מטרד ניקיון ואף תופס מקומות חניה לעיתים באזורים צפופים ובחניונים ציבורים.
על פי החוק כלי רכב שאינו חידש את רישיון כלי הרכב וכן כלי רכב שהורד מהכביש על ידי רשות הרישוי נכלל כרכב שמתבצע כלפיו הליך שבסופו יוחזר ככלי רכב נטוש.
על פי נהלי העירייה שאושרו על ידי מועצת העיר, כלי רכב הנמצא ללא תנועה ורישוי במשך 30 ימים נרשם נגדו הליך אכיפה. לאחר 60 ימים הוא מוכרז כלי רכב נטוש ונגרר על חשבון בעליו לחניון ייעודי של החברה לביטחון. לאחר 90 ימים כלי הרכב מוצא למכירה לצורך גריטה.
מאז תחילת השנה נמכרו 38 כלי רכב לגריטה ובמגרש מאוחסנים עוד 34 כלי רכב לקראת מכירתם לגריטה.
מקסים בביצקי מחזיק תיק הביטחון בעירייה אמר:״הגברת אכיפה של רכבים נטושים בעיר, היא חלק מהמדיניות שלי. טיפול בנושא מוביל לשיפור של פני עיר ויוצר מקומות חניה נוספים. אני פונה לבעלי הרכבים הנטושים לפנות את רכביהם ולהימנע מאי נעימות והוצאות כספיות מיותרות״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem