כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפעל הצדקה של הרב מאיר אבוטבול

הרב מאיר אבוטבול רק בן 53 אך דומה שאין איש שלא מכיר אותו או שפעילותו המיוחדת לא נגעה בו בבת ים, חולון ,ראשון לציון והסביבה.

הרב מאיר אבוטבול רק בן 53 שיל"ו. אך דומה שאין איש שלא מכיר אותו או שפעילותו המיוחדת לא נגעה בו בבת ים, חולון ,ראשון לציון והסביבה.

הרב מאיר עסוק מצאת החמה והרבה מעבר לשקיעה בחסדים ובעזרה לזולת.

הרב אומר שרוב עיסוקיו הוא לקרב יהודים לתורה ומצוות תוך הדגשה על סבלנות, סובלנות, דרכי נועם ושלום.

כמו שאמרנו מעבר לפן הרוחני הרב עוסק גם בגשמיות ונזכיר מקצת מן הפעילות הרבה והעמוסה במשך כל ימות השנה.

הרב דואג לסלי מזון עבור משפחות נזקקות ,תנורי חימום וציוד שאנשים זקוקים לו. כמו כן מתווך בין אנשים שרוצים להתפטר מהרהיטים שברשותם למשפחות נזקקות שכמהות לכל פריט.


הרב מספר כי פעם הוזמן להתקנת מזוזות בבית קשישה ונחרד לראות באיזה תנאים קשים היא מתגוררת. הוא גייס הרבה מתנדבים ובעלי עסקים ששיפצו לה את הבית וסידרו לה אותו כדי שיראה כמו בית אמיתי ויהיה ראוי למגורי אדם.

כמו כן ישנם כ50 משפחות שזוכות באופן קבוע לחלוקת סלי מזון מידי שבוע כאשר ישנם עוד משפחות שמקבלות אוכל חם לו הם זקוקות. מידי יום שישי מחלק הרב מאיר למשפחות כ 200 חלות ובקבוקי יין לשבת.

מאיפה הכוחות אני שואל את הרב מאיר?

זכיתי והנני שליח של הרבי שליטא מליובאוויטש מלך המשיח והוא כצדיק הדור נותן לי את הכח להמשיך במצוות ולעזור לאנשים.

לאחרונה התחלתי לסייע לעמותת חן לחיים בהנהלת הרב יניב בן דוד שעוסקת בהגשמת מישאלות לילדים שחולים במחלה הארורה ל"ע. ב"ה הצלחתי בעזרת המדיה החברתית לעזור לעשרות ילדים בהגשמת חלומותיהם בסוני פלסטיישן. מחשבים. פלאפונים ועוד..

אבל באמת אחד הסיפורים היפים שמאוד נגעו לליבי הוא ילד מנתיבות ששלח לי משאלה בסירטון שהחלום שלו הוא חדר ילדים חדש, להוריו לא הייתה יכולת כלכלית לממן זאת. פניתי לאחד הצדיקים הנסתרים שמתפלל בבית משיח והוא תרם את כל הסכום לקניית החדר ומדובר באלפי שח.

אין סוף לאנשים שצריכים עזרה זה פשוט לא יאמן פנתה אלי אישה מנהריה שהייתה זקוקה למימון שיפוץ כיסא הגלגלים של הילד שלה. מייד אספנו תרומות והכיסא שופץ.

אחד הדברים המרכזיים שהרב מאיר עוסק בו הנחת התפילין. הרבה אנשים לא יודעים כיצד להניח, או כאלה שידם אינה משגת לרכוש תפילין מדובר בדרך כלל בעולים חדשים שמעוניניים להתקרב ליהדות ובעזרת התפילין הם זוכים בכך.

המגדלור הרוחני של הרב מאיר כך אני קורא לו. נמצא במרכז המסחרי בנביאים 3 בבת ים ונקרא בית משיח חב"ד דרום בת ים.

בית משיח קיים כבר 13 שנים ופתחתי אותו בהוראת מורי ורבי הרב זמרוני ציק, מנהל בית חבד הראשון בארץ בכלל ובבת ים בפרט.

פעילות נוספת ולא פחות חשובה היא הסיוע המשפטי שאני עוזר לאנשים רבים שנקלעו לעולם הפשע. כאשר הצלחתי ליצור קשר עם מספר עורכי דין מהשורה הראשונה שמסייעים לי במקרים קשים. עו"ד פלילי אלון אייזנברג שמוכר לכולם מהזיכוי שהביא ליונתן היילו. עו"ד רועי שרמן פלילי ומשפחה ועו"ד בן מעוז פלילי ותעבורה. ב"ה בזכות כך רבים יצאו ממעגל הפשיעה ושבו למוטב.

עוד כדאי לציין שהרב מאיר פתח דף פייסבוק הנקרא בת ים שלנו. הדף הוא חדשות לציבור הדתי אבל מדווח בעצם על כל מה שקורה בבת ים. כאשר מטרת הדף בגדול הוא לגשר בין הציבור החילוני והדתי בעיר.

בנוגע לסערה שקמה בבת ים בקשר להוראה של ראש העיר לסגור את בתי הכנסת בגלל הקורונה.

אומר הרב מאיר שהמצב יחסית מצויין בארץ לעומת העולם והפניקה והבהלה מיותרים. בפרט שיש השגחה אלוקית על ארץ ישראל כמו שנאמר: ארץ אשר עיני השם אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית השנה. הרבי שליטא מלך המשיח מדגיש בכל הזדמנות שארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם.

יחד עם זאת אני מכבד את ראש העיר ואת ההחלטה שלו.

אתמול שוחח הרב מאיר עם ראש העיר ארוכות וסוכם שמניינים יתקיימו תחת כיפת השמיים ללא הפרעה בתנאי שישמרו התנאים של משרד הבריאות עשרה אנשים ללא מבוגרים תוך שמירה על 2 מטר.

ואי אפשר בל פרט פיקנטי. במסגרת פעילות התקנת מזוזות אצל התושבים. הוזמן הרב מאיר להתקין מזוזות בבית של קותי ומגי אזרזר. מסתבר שמגי אזרזר היא דודנית של הרב ומתגוררת בתל אביב. אבל בשביל לעשות מצוות אני מגיע בשמחה לכל מקום מסכם הרב מאיר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem