כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפקד האוכלוסין 2022 בחולון

רוצים לקבל שובר מתנה בסך 75 שקלים?

בימים אלה מבצעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) את מפקד האוכלוסין 2022. מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "קורא לכל התושבים הנדגמים להשיב על השאלון באתר ולשפר את איכות החיים של תושבי העיר". משיבים דרך האתר בלבד יקבלו שובר מתנה לקניות בסך 75 שקלים.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מבצעת את מפקד האוכלוסין השביעי של מדינת ישראל. מפקד אוכלוסין נערך בממוצע אחת לעשור ובו נאספים נתונים דמוגרפיים- חברתיים על כל החברה הישראלית.

כשבעה אחוזים מכלל תושבי המדינה ובתוכם כשבעה אחוזים מתושבי חולון נבחרו להשתתף במפקד האוכלוסין. ההשבה הינה חובה בהתאם לחוק פקודת הסטטיסטיקה אך גם זכות להשפיע על העתיד.

עד כה רק 25% מתושבי חולון השיבו לשאלון המפקדי. מדובר באחוז השבה נמוך מאד. מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "קורא לתושבי העיר להשיב על השאלון המפקדי לטובת שיפור איכות החיים של כולנו לשנים הקרובות בחינוך, בתשתיות, בתחבורה ועוד. השבה דרך אתר האינטרנט תעניק שובר מתנה בשווי 75 ₪ למשיבים".

ניצן הכהן, מנהל מפקד האוכלוסין: " מטרת המפקד לשקף תמונת מצב מהימנה ועדכנית של תושבי מדינת ישראל, שיתוף פעולה בהשבה על השאלון יסייע להצלחת המפקד ולשיפור איכות החיים של כולנו. קורא לציבור להשיב דרך אתר המפקד באופן דיגיטלי ומאובטח, המידע חסוי ואינו מועבר לאף גורם אחר. מילוי מקוון של השאלות יזכה את הנדגמים בשובר מתנה בסך 75 ₪.


תוצאות מפקד האוכלוסין משמשות את מקבלי ההחלטות ואת קובעי המדיניות ברמה הארצית והמקומית לקבלת החלטות מבוססות נתונים המשפיעות על חיינו כמו: פתיחת מסגרות חינוך, פיתוח תשתיות, הקמת גני שעשועים, הקמת בתי חולים, תכנון תחבורה, הקמת מרכזי בילוי ופנאי לבני נוער או לאזרחים ותיקים ועוד. מלבד זאת, נתוני המפקד נגישים גם לשימוש הציבור הרחב ומסייעים לתושבים בתחומים שונים למשל: בקבלת החלטה על מעבר דירה או על פתיחת עסק פרטי ועוד.

המפקד הנוכחי הוא המפקד החדשני והדיגיטלי ביותר ובו לראשונה, יוכלו התושבים הנדגמים להשיב לשאלון באופן דיגיטלי ממחשב באמצעות אתר האינטרנט של המפקד. ההשבה באמצעות האתר היא המומלצת ביותר מפני שהיא חוסכת זמן ומשאבים רבים. רק משתתפים שישיבו דרך האתר יקבלו שובר מתנה בסך 75 שקלים. משך זמן ההשבה

על השאלון נע בין עשרים לשלושים דקות בלבד. ההשבה הדיגיטלית תהיה פתוחה לציבור הנדגמים מתחילת המפקד באפריל 2022 ועד לסיומו הצפוי בדצמבר 2022.

לפרטים נוספים על המפקד בערוצי הדיגיטל של מפקד האוכלוסין 2022. באתר האינטרנט- mifkadisrael.cbs.gov.il ובשיחת חינם- 077-9903000

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem