כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מפתחות הניידת נפלו לקולטן

"מניב ראשון" פתרה את העניין

שוטרת שהגיעה לבית משפט השלום בעיר ביום חמישי האחרון במסגרת עבודתה הפילה את מפתחות הניידת שלה לקולטן ניקוז. במקרה אחר שהתרחש היום (ראשון) תושב שהגיע לבדיקת קורונה הפיל את המכשיר הנייד שלו לקולטן סמוך. בזכות התערבות מהירה של "מניב ראשון" המפתחות והנייד חולצו והושבו לבעליהם

זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו – אנו מתקרבים לרכב, מכניסים את היד לכיס כדי להוציא את המפתח שמחליק ונופל היישר לקולטן ניקוז. ביום חמישי האחרון התרחיש המלחיץ קרה לשוטרת שהגיעה לבית משפט השלום בעיר במסגרת עבודתה. לאחר שסיימה את משימתה היא צעדה בחזרה לניידת אולם ברגע של היסח דעת, נשמטו מידיה המפתחות היישר לתוך קולטן ניקוז סמוך. השוטרת שהייתה אמורה להמשיך למשימה נוספת התקשרה למוקד 106 ומשם הפנייה הועברה לחברת המים העירונית "מניב ראשון".
תוך פרק זמן קצר התייצב במקום עובד תפעול שפירק את הקולטן והשיב לשוטרת את מפתחות הניידת, השוטרת הודתה לו בחום והמשיכה בדרכה.
היום (ראשון) התקבלה קריאה נוספת של תושב העיר שהגיע לבדיקת קורונה בתחנת מד"א ברחוב ז'בוטינסקי והמכשיר הנייד שלו נפל לקולטן ניקוז סמוך. צוות של "מניב" הגיע במהירות למקום, פירק את הקולטן והשיב את המכשיר לבעליו. התושב הודה לעובדים שסייעו לו והרגיעו אותו לאחר דקות מלחיצות במיוחד.

ב"מניב" מורגלים בסיוע לתושבים שנקלעים למצוקה לאחר שהפילו את מפתחות הרכב לאחד מהקולטנים הפזורים ברחבי העיר כאשר רק במחצית הראשונה של 2021 טיפלו עובדי החברה ב -41 פניות שכאלו.
מרבית הפניות עסקו בנפילת מפתחות רכב לתוך הקולטנים אולם היו גם פניות
על מכשירי טלפון ניידים שנפלו לקולטנים ואף מכשיר אייפד באחד המקרים.
העובדים הגיעו למקום במהירות, פתחו את מכסי הקולטנים והשיבו את האבידה לתושבים המודאגים שהודו להם מקרב לב.

מנהל מחלקת התפעול ב"מניב", איציק מזרחי, מסר: "למרות שהנושא עשוי להיתפס כקליל, מדובר בחוויה מלחיצה במיוחד למי שעובר אותה ומפיל בטעות מפתחות רכב או מכשיר נייד לקולטני הניקוז. נמשיך להעניק שירות מסור לתושבים הנקלעים לסיטואציה שכזו ולסייע להם כמיטב יכולתנו".

צילום: מניב ראשון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem