כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מצטייני הרמטכ"ל במילואים מראשון לציון

תנו להם כבוד

ביום שני האחרון, (03.05.21), נערך טקס מצטייני הרמטכ"ל במילואים. הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, העניק תעודות הצטיינות לקצינים וחיילים מצטיינים במערך המילואים. 

בטקס הוענקו תעודות הצטיינות ל-40 קצינים וחיילים במערך המילואים מיחידות צה"ל השונות, על תרומתם הבולטת ביחידותיהם ועל היותם דוגמה ומופת בצה"ל.

הכירו את בוחן חטיבת כוח GM, בחיל הטכנולוגיה והאחזקה, רב סמל מתקדם (מיל') נתנאל שלי, מצטיין הרמטכ"ל במילואים לשנת 2021.


נתנאל נשוי ואב לארבעה ילדים, מתגורר בראשון לציון. החל את שירותו הצבאי בשנת 1997, הוא עבר קורס מכונאי נגמ"ש וכשסיים את 3 שנות הסדיר, גויס לשירות קבע.

בשירותו שירת כאחראי מנועיה ובהמשך, עבר קורס בוחנים ושירת כבוחן אשר מוודא כי הנגמ"שים ביחידות השונות שעברו תיקונים על ידם, כשירים לפעולה.


"אני זוכר את היום בו חתמתי קבע", מספר נתנאל, "באותו רגע הבנתי שאני נכנס לצבא בצורה יותר אינטנסיבית, הרגשתי מקצועי יותר ושיש לי הרבה מה לתרום מהידע שלי בתחום."

בשנת 2007 השתחרר ומאז משרת כבוחן מנועי במילואים באותו מקום בו שירת בסדיר- אגד טנ״א ביחש"ם 653, יחידת החימוש המרחבית של פיקוד הדרום, במנועיה 7716.

נתנאל מספר כי התפקיד, בעיקר בשירות הקבע שלו, הפגיש אותו לא פעם עם גזרת עזה בתקופות חמות ומסוכנות. אך תמיד היה מגיע ומבצע את תפקידו עם רצון על מנת שהלוחמים יוכלו להמשיך בפעילותם בבטחה,

"אמנם אני לא לוחם אבל כשאני מבצע משימה כזו אני יכול לומר- הנה, לקחתי חלק בלחימה, עשיתי מעבר."

בחייו האזרחיים הוא עובד בנתב"ג במחלקת ציוד קרקע במדור הידראוליקה ואף הוא הנדסאי מכונות.

נתנאל קיבל את אות מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021.

"יש משפט שמלווה אותי בחיים – תמיד תעשה את העבודה, אל תשאל שאלות וההצלחה תגיע. 

אני אשתי והילדים מאוד נרגשים שנבחרתי לקבל את אות ההצטיינות!"

יישר כוח! נאחל לו הצלחה רבה!

הכירו את סמל מחלקת פינוי וניוד בעוצבת סיני, רב סמל ראשון (מיל') בילהון יעקב מהרט, מצטיין רמטכ"ל במילואים לשנת 2021.

בילהון בן 30, נשוי ואב לתינוק בן שלושה חודשים. נולד בגבול סודן בדרך מאתיופיה לישראל וכיום מתגורר בעיר לוד. מתוך רצון להגשים חלום, יצא בילהון ללמוד הוראה בתחום המתמטיקה.

בשנת 2008 התגייס לגדוד רותם בחטיבת גבעתי ושנה לאחר שסיים את שירותו נקרא בצו 8 להילחם במבצע עמוד ענן. בילהון מספר שלא הרבה לפני המבצע אחיו הקטן התגייס לגבעתי גם הוא כך שנוצר מצב ששניהם נכנסו לעזה. למרות הלחימה ביחד, שני האחים לא הגיעו למצב שנפגשו כיוון שכשאחד נכנס ללחימה השני יצא ולהפך.

גם במהלך מבצע צוק איתן שני האחים נלחמו גם כן בגדודי המילואים בהם היו.

הוא מספר כי שירות המילואים משמעותי עבורו והוא מקפיד להתייצב בכל פעם שנקרא למילואים בגדוד. "השירות בחטיבת המילואים הוא סגירת מעגל, להמשיך להגן על המדינה שההורים שלי כל כך רצו להגיע אליה גם שנים אחרי שסיימתי את השירות."

יישר כוח! נאחל לו הצלחה רבה!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem