כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מצטיינת הנשיא-רב"ט קסניה יאגליקוב

מצטיינת הנשיא מבת ים-רב"ט קסניה יאגליקוב

הכירו את מש"קית תכנון כוח אדם באגף התקשוב וההגנה בסייבר, רב"ט קסניה יאגליקוב מצטיינת נשיא לשנת 2021.

קסניה מתגוררת בבת ים, בת  19 וחצי. בילדותה למדה ברוסיה בבית ספר מקצועי לאומנות, היא ציירת ומעצבת גרפיקות של קומיקס ומשחקי מחשב ונמצאת במסלול קבלה לתואר במכללת "שנקר". למדה בתיכון 'אורט מלטון' בבת ים, והרחיבה גרפיקה ואומנות ,ו5 יחל מתמטיקה. בתיכון השתתפה בפרוייקט "שנקר" והשתתפתה במספר תערוכות מטעמם .

בכיתה יב הצטרפה לקורס של פרויקט "הדרים" מטעם מייקרוסופט, רצתה להרחיב אופקים והתעניינה בעולם המחשוב. הקורס עורך כ5 חודשים בו מלמדים את בסיס המחשבים וניהול הרשתות.

הייתה עתידה להתקבל למנהלת רשת , אך מפאת בעיות בעבירת  בסיווג תהליך המיון התעכב ולא יכלה להצטרף לקורס.

ראש המדור שהיה אחראי על הטירונות שלה משך אותה לתפקיד הנוכחי – משקית תכנון כח אדם במחלקת משא"ן.

בתפקידה היה לה חשוב לנהל מעקב צמוד אחר האנשים אותם הם מנתבים לקורסים שונים בתהליך הטירונות. היא החלה מעקב צמוד יותר משהיה בעבר אחר כל חייל וחייל שמתמיין ועזרה בייעול  המערכת שמסדרת את כלל הנתונים, בנתה פיצ׳רים. בעזרת הרפורמה החדשה שנעשתה ממעבר מיטן החיילים לתפ-יד מאחריות מיטב לאחריות אגף התקשוב וסידור הנתונים והמעקב במערכת , חיילים רבים קיבלו את התפקיד שהכי מתאים להם. "היתה לי הרבה מוטיבציה לעזור. רציתי שליותר אנשים תהיה הזדמנות להגיע לתפקידים שהם יכולים למצות בו את היכולות שלהם"


"שימח אותי לראות שאנשים קיבלו את השיבוצים שרצו."
עלתה לארץ לפני 6 שנים ביחד עם אמה, אחיה הקטן סבה וסבתה.הראשונה מהמשפחה שלה שמתגייסת לצה"ל, המשפחה מאוד תומכת ורוצה שתתרום כמו כל האזרחים.

יישר כוח, נאחל לה המון בהצלחה!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem