כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משרד הבריאות יצא בהודעה חריגה

הכל אודות השמועות על הארכת התו הירוק

תלונות רבות הגיעו למערכת אודות שרשור של הודעת ווטסאפ כמו זה שמופיעה מעלה.

תלונות אלו מצטרפות לפרסום שהעלנו כאן אודות גל שמועות ששוטף את הרשתות החברתיות בנוגע למבצע שומר החומות שמתנהל בימים אלו ולפרסום נוסף שפרסמנו כאן בנוגע להודעות המאיימות שנשלחות לתושבים על ידי החמאס.

בעקבות גל ההודעות ששטף את הרשתות החברתיות משרד הבריאות יצא בהודעה חריגה בה הוא מציין בין השאר:

בשעות האחרונות הופצו הודעות שאינן על ידי משרד הבריאות.

משרד הבריאות מבקש להבהיר ביחס לתוקף תו ירוק באתר הרמזור ניתן להנפיק תו ירוק עם תוקף מעודכן ל 31.12.21 או באפליקציית רמזור. 


אפשרות הארכת תוקף התו הירוק  הופצה בהודעה רשמית של משרד הבריאות בתחילת חודש מאי.

בה נכתב בין השאר:

"לאור הירידה בתחלואה ולנוכח העובדה שנראה שהחיסון יגן עלינו לפחות עד סוף השנה החלטנו, בהנחיית שר הבריאות, להאריך את תוקפו של התו הירוק למחוסנים ומחלימים עד דצמבר 2021" אמר פרופ' חזי לוי מנכ"ל משרד הבריאות והוסיף "אני שמח שהחיסון מגן עלינו ומאפשר לנו חזרה לשגרת חיים. אבל עלינו להקפיד ולשמור עדיין על זהירות, מסכות במרחבים סגורים ושמירת מרחק שכן אין עדיין מידע מלא לגביי יעילות החיסון בהגנה מפני חלק מהווריאנטים השונים. אני רוצה לקוות שנמשיך בשגרה ונוכל להתמיד באורך החיים הזה".

פרופ' חזי לוי: "על פי נתוני ההגנה שמעניקים החיסונים ועל פי הדיונים לגבי זמן מתן מנת דחף שלישית, נראה כי החיסונים יעניקו הגנה עד סוף השנה לפחות. ולכן תוקף אישורי התו הירוק הנם עד דצמבר 2021."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem