כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

משרד הכלכלה יגדיל שעות ייעוץ לעסקים מקומיים

שעות ייעוץ לעסקים מקומיים יגדלו לבקשת ראש עיריית ראשון לציון

בקשת ראש עיריית ראשון לציון
משרד הכלכלה יגדיל שעות ייעוץ לעסקים מקומיים

בעירייה פנו במכתב לשר הכלכלה שיקצה שעות ייעוץ לכל רשות במדינה לאור השינויים עקב משבר הקורונה * במשרד הכלכלה הגיבו מהר: "נשמח להרחיב את פעילותנו בעיר" * ראש העירייה, רז קינסטליך: "בעלי עסקים נאלצים להתמודד עם פגיעה עצומה בהכנסותיהם"

בשורה לבעלי העסקים בעיר. משרד הכלכלה נענה לפניית ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ויגדיל שעות ייעוץ לעסקים מקומיים. הרקע לכך הוא כמובן משבר הקורונה שהוביל לשינויים בפעילות המשק והצורך של בעלי העסקים להתאים את עצמם לשינויים על מנת לשרוד.

"בעלי עסקים נאלצים להתמודד עם פגיעה עצומה בהכנסותיהם" כתב ראש העירייה, רז קינסטליך, בפנייתו "הכלכלה המקומית אחראית על אופי מרקם החיים. שגשוגה מייצר מקומות תעסוקה, בילוי ופנאי".

בעירייה מסבירים כי משבר הקורונה הביא עמו שינויים רבים במשק ורלוונטיים לבעלי העסקים בהתמודדות שלהם ביציאה מהמשבר ובשגרה החדשה. כך למשל העלייה במכירה ברשת האינטרנט, פיתוח שירותים חדשים, שינוי שיטות מכירה וייעול התנהלות פיננסית.


מנהל הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה, רן קויתי, עדכן כי בתקופה האחרונה ישנם כ-280 עסקים בראשון לציון שהשתתפו בתוכניות שונות של המשרד. מעל 80 בעלי עסקים נרשמו והשתתפו בהדרכות וכ-70 עסקים קיבלו שירותי ייעוץ מסובסדים בתחומים שונים. "הסוכנות תשמח להרחיב את פעילותה בעיר ובכלל זה לתת שעות יעוץ מסובסדות לעסקים, הדרכות מקוונות מוזלות, ליווי למקורות מימון ולתוכניות המענקים וכל זאת בשיתוף העירייה". ראש העירייה הודה על הנכונות וההיענות לפנייתו ויחל לימים טובים שיובילו את העסקים המקומיים לצמיחה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem