כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתחם בדיקות קורונה ללא מרשם והפנייה

בדיקות חינם לתושבי ראשון לציון

עיריית ראשון לציון הודיעה על פתיחת מתחם לבדיקות קורונה ללא מרשם והפניה

המתחם יחל לפעול ביום שבת הקרוב, 10.10, מהשעה 10:00 ועד השעה 18:00 בהיכל הספורט 'גן נחום'.

הבדיקות חינם לתושבי ראשון לציון בלבד.

אין להגיע לבדיקה במקרה של סימני מחלה, חום או בעיות נשימה. התשובות יועברו ישירות ע"י קופות החולים. הבדיקות אינן פוטרות מבידוד יש לפעול עפ"י הנחיות משרד הבריאות בנושא.

בנוסף נמסר מעיריית ראשון לציון על פתיחת הקו האדום.


זיהיתם אדם שמפר את הנחיות משרד הבריאות? צלצלו ל-03-5448434. עיריית ראשון לציון מודיעה על פתיחת קו אדום לדיווח על הפרות הנחיות משרד הבריאות על רקע התפשטות נגיף הקורונה. לאחרונה התגברו הפניות בנושא למוקד העירוני ובעירייה החליטו לפתוח קו ייעודי רק לפניות אלו כדי לצמצם את זמן הטיפול. בעירייה מעודדים מעט מהירידה במספר החולים הפעילים וכן משיתוף הפעולה של התושבים במהלך הסגר ועמידה בהנחיות. יחד עם זאת, בעירייה שואפים להוריד את הגרף למטה. הדיווחים שיתקבלו יעברו לטיפול פקחי החברה לבטחון והשיטור העירוני. לציין כי העירייה פועלת בכמה מישורים על מנת לצמצם את התחלואה בעיר. בין היתר העירייה הכשירה מערך של 19 מתשאלים, עובדי עירייה, שהוסמכו לבצע חקירות אפידמיולוגיות לתושבי העיר שנמצאו חיוביים לנגיף. המטרה היא לצמצם את זמן התשאול וזירוז העברת המידע לקטיעת שרשרת ההדבקה. כמו כן, העירייה מפעילה מרכז שליטה שמבצע הערכות מצב מדי יום בהתאם לנתונים. במרכז השליטה משתתפים כל גורמי המקצוע בעיר וכן נציגי פיקוד העורך ומשטרת ישראל.
ראשון לציון מדורגת היום כעיר אדומה ומשקיעה רבות בהסברה ובאכיפה על מנת לחזור להיות עיר ירוקה. ראש העירייה, רז קינסטליך: "חשוב שכולנו נירתם למאמץ הלאומי ונפגין אחריות אזרחית. אם כל אחד מאיתנו יקפיד ויפעל בהתאם להנחיות, נוכל לחזור להיות עיר ירוקה, זה תלוי בכולנו".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem